Raktáron több mint 560 000 termékA szállítás 10000 Ft-tól ingyenesAjándék 35000 Ft-tól

Hívjon minket +36-1-999-6751

A kosár tartalma 0 0 Ft Újonnan az árakat áfával adjuk meg
0
Kedvenc tétélek
0

Önnek nincsenek kedvenc termékei.

Levy banner
Pravý banner
Kategóriák

Gyakori kérdések és válaszok

Dátum: 14.4.2016

RENDELÉS

Fel tudom venni az árut személyesen Önöknél?
Igen, az árut fel tudja venni személyesen a csehországi telephelyünkön megegyezés szerint. Pontos címünket megtalálja a Kapcsolat menüben.
Van-e lehetőség arra, hogy az adott terméket megnézzem és megvásároljam közvetlenül a boltban?
Jelen pillanatban csak nagykereskedelmi raktárként működünk, így lámpáink nincsenek
kiállítva, becsomagolt állapotban tároljuk őket. Azonban ha az adott terméket a webáruházunkban választja ki, és ott az áll, hogy az áru készleten van, akkor személyes átvétel esetén a kifizetés előtt bemutathatjuk Önnek.
Tudok-e kártyával fizetni az Önök üzletében?
Igen, lehet nálunk fizetni készpénzzel és kártyával is.
Mennyire kötelező érvényű az áru elérhetőségének ideje?
A közzétett elérhetőségi idők csak tájékoztató jellegűek. Ezek az egyes szállítók lehetőségeitől függenek. Az áru a jelölt időpontban általában rendelkezésre áll, ha valamilyen okból mégsem elérhető a termék vagy felmerül valamilyen probléma a szállítással kapcsolatban, akkor erről haladéktalanul tájékoztatjuk a vevőt.
Lehet Önöknél üvegbúrát vagy cserealkatrészt rendelni a lámpákhoz?
A gyártók a legtöbb lámpatestnél kínálnakcsereüvegbúra-vásárlási lehetőséget. A csere üvegbúrák és alkatrészek árairól telefonon vagy e-mailen érdeklődhet.
Mennyi a szállítási idő?
Miután a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak (GLS, DPD, Magyar Posta), ezt 2-3 munkanapon belül kézbesítik az ügyfélnek.
Tudom-e még bővíteni a megrendelést, ha már elküldtem azt?
A megrendelés elküldése után felveheti velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mail segítségével. Ha az áru még nem lett elküldve, akkor a megrendelést kibővítjük.

TERMÉK

Vissza lehet-e adni az árut, ha az nem megfelelő?
Igen, az árut az átvételtől számított 14 napon belül visszaküldheti. A nem használt, megvásárolt
terméket kifogástalan állapotban visszaküldheti az eredeti dobozában. A gyors ügyintézés miatt használja a megfelelő űrlapot.
Milyen garanciát nyújtanak a lámpatestekre?
A lámpatestek garanciája általában három év.
Tudnának küldeni nekem egy nyomtatott katalógust és termék árlistát?
Az összes termék és azok aktuális árai megtalálhatóak a honlapon. A katalógusban csak a kínált lámpatestek egyharmada található meg.
Miért van néhány lámpatestnél a következő megjelölés: „minden 3. lámpatest ingyen”?
Ez egy olyan akció, ami azokra a lámpákra vonatkozik, ahol a „2+1 ingyen” vagy a „minden 3. lámpa ingyen” ikont láthatja. Ha vásárol három lámpát ebben a kategóriában, akkor a legolcsóbb közülük ingyen van. Ha vásárol például hat lámpát, abból a két legolcsóbbat ingyen kapja, vagyis minél többet vásárol, annál többet
takarít meg.
Milyen hagyományos izzónak felel meg az energiatakarékos izzó fényerőssége?
Az energiatakarékos izzó fényerőssége ötszöröse a hagyományos izzóénak. Például:  10W energiatakarékos izzó = 50W hagyományos izzó.

SZÁLLÍTÁS

Milyen módon van megoldva a termékek szállítása?
A lámpákat a GLS vagy a DPD futárszolgálatokkal, illetve a Magyar Postával küldjük.
Van lehetőség arra, hogy a szállítás dátumát és idejét megbeszéljem?
Igen, ám ezt a megrendeléskor szükséges a megjegyzésben megadni, mi majd továbbítjuk ezt az információt a fuvarozónak.

FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

Milyen fizetési módokat használhatok?
Az árut nem csak utánvéttel fizetheti ki (a GLS, DPD, Magyar posta futárszolgálatnál készpénzzel), a megrendeléseket kifizetheti banki átutalással is, illetve online módon.
Mikor kapom meg az átutaláshoz szükséges adatokat, ha az előrefizetést választottam?
Miután megkapjuk és feldolgozzuk az Ön megrendelését, azonnal megküldjük e-mail címére a proforma számlát a fizetési utasításokkal. Ha a megrendelést hétvégén vagy ünnepnapokon teszi fel, a fizetési utasításokat a következő munkanapon küldjük meg.
Honnan tudhatom meg, hogy a pénzem megérkezett a számlájukra?
A kifizetés után kapni fog egy e-mailt a megrendelés állapotának változásáról, amely fizetettre változik.
Ha nem sikerül az online fizetés kártyával, mit tegyek?
A gyors ügyintézés miatt használja ki a reklamációs űrlap kitöltését, hívjon fel bennünket telefonon vagy küldjön nekünk e-mailt. A megrendelés kifizetési módját ezután módosíthatjuk utánvételre vagy előrefizetésre bankszámláról.

REKLAMÁCIÓ

Hol tudom bejelenteni a reklamációt és hol találom meg a reklamációm állapotát?
Reklamációt be lehet jelenteni telefonon vagy a következő űrlap kitöltésével. A telefonszámunk a következő: +36 1 999 6751. Itt tud majd információt kérni a reklamáció állapotáról is.
Mit kell küldenem az áruval, ha az árut reklamáció miatt küldöm vissza Önöknek?
A reklamált áruhoz a számla másolatát és egy kísérőlevelet (a reklamálás okának a feltüntetésével) kell megküldenie.
Kézhezvételét követően a szállítmányban találtam sérült árut, mit tegyek?
Közvetlenül a sérült szállítmány kicsomagolása után be kell jelenteni a sérülést a fuvarozónak (GLS, DPD, Magyar Posta). A sérült áru reklamálásához minden utasítást megtalál a szállított csomagon.
Mennyi ideig tart az áru reklamálása?
Munkatársaink mindent megtesznek, hogy a reklamációt a vásárló megelégedésére a lehető leghamarabb megoldják. A reklamáció feldolgozására 30 nap biztosított.
Milyen a szállítási díj Önöknél?
Abban az esetben, ha a megrendelés több mint 25.000 Ft, a szállítási díj ingyenes.
A lámpa csomagolása megfelel a postai vagy a futárszolgálatos szállításra?
A lámpák úgy vannak csomagolva (különböző párnázó és kitömő anyagokkal), hogy a lámpák ne károsodjanak.

Copyright © 1992 – 2018 Donoci Kft.