0
Kedvenc tételek
0

Önnek nincsenek kedvenc termékei.

Bejelentkezés
Regisztráció
Levy banner
Pravý banner

Hívjon minket,várjuk hívását

+36-1-999-6751 (Hé - Pé 7-15:30)
MENÜ
0 0 Ft
10 000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes szállítás!
Kategóriák

Gyakori kérdések és válaszok

Magazin

Tamás

RENDELÉS

Fel tudom venni az árut személyesen Önöknél?
Igen, az árut fel tudja venni személyesen a csehországi telephelyünkön megegyezés szerint. Pontos címünket megtalálja a Kapcsolat menüben.
Van-e lehetőség arra, hogy az adott terméket megnézzem és megvásároljam közvetlenül a boltban?
Jelen pillanatban csak nagykereskedelmi raktárként működünk, így lámpáink nincsenek
kiállítva, becsomagolt állapotban tároljuk őket. Azonban ha az adott terméket a webáruházunkban választja ki, és ott az áll, hogy az áru készleten van, akkor személyes átvétel esetén a kifizetés előtt bemutathatjuk Önnek.
Tudok-e kártyával fizetni az Önök üzletében?
Igen, lehet nálunk fizetni készpénzzel és kártyával is.
Mennyire kötelező érvényű az áru elérhetőségének ideje?
A közzétett elérhetőségi idők csak tájékoztató jellegűek. Ezek az egyes szállítók lehetőségeitől függenek. Az áru a jelölt időpontban általában rendelkezésre áll, ha valamilyen okból mégsem elérhető a termék vagy felmerül valamilyen probléma a szállítással kapcsolatban, akkor erről haladéktalanul tájékoztatjuk a vevőt.
Lehet Önöknél üvegbúrát vagy cserealkatrészt rendelni a lámpákhoz?
A gyártók a legtöbb lámpatestnél kínálnak csereüvegbúra-vásárlási lehetőséget. A csere üvegbúrák és alkatrészek árairól telefonon vagy e-mailen érdeklődhet.
Mennyi a szállítási idő?
Miután a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak (GLS, DPD, Magyar Posta), ezt 2-3 munkanapon belül kézbesítik az ügyfélnek.
Tudom-e még bővíteni a megrendelést, ha már elküldtem azt?
A megrendelés elküldése után felveheti velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mail segítségével. Ha az áru még nem lett elküldve, akkor a megrendelést kibővítjük.

TERMÉK

Vissza lehet-e adni az árut, ha az nem megfelelő?
Igen, az árut az átvételtől számított 14 napon belül visszaküldheti. A nem használt, megvásárolt
terméket kifogástalan állapotban visszaküldheti az eredeti dobozában. A gyors ügyintézés miatt használja a megfelelő űrlapot.
Milyen garanciát nyújtanak a lámpatestekre?
A lámpatestek garanciája általában három év.
Tudnának küldeni nekem egy nyomtatott katalógust és termék árlistát?
Az összes termék és azok aktuális árai megtalálhatóak a honlapon. A katalógusban csak a kínált lámpatestek egyharmada található meg.
Miért van néhány lámpatestnél a következő megjelölés: „minden 3. lámpatest ingyen”?
Ez egy olyan akció, ami azokra a lámpákra vonatkozik, ahol a „2+1 ingyen” vagy a „minden 3. lámpa ingyen” ikont láthatja. Ha vásárol három lámpát ebben a kategóriában, akkor a legolcsóbb közülük ingyen van. Ha vásárol például hat lámpát, abból a két legolcsóbbat ingyen kapja, vagyis minél többet vásárol, annál többet
takarít meg.
Milyen hagyományos izzónak felel meg az energiatakarékos izzó fényerőssége?
Az energiatakarékos izzó fényerőssége ötszöröse a hagyományos izzóénak. Például:  10W energiatakarékos izzó = 50W hagyományos izzó.

SZÁLLÍTÁS

Milyen módon van megoldva a termékek szállítása?
A lámpákat a GLS vagy a DPD futárszolgálatokkal, illetve a Magyar Postával küldjük.
Van lehetőség arra, hogy a szállítás dátumát és idejét megbeszéljem?
Igen, ám ezt a megrendeléskor szükséges a megjegyzésben megadni, mi majd továbbítjuk ezt az információt a fuvarozónak.

FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

Milyen fizetési módokat használhatok?
Az árut nem csak utánvéttel fizetheti ki (a GLS, DPD, Magyar posta futárszolgálatnál készpénzzel), a megrendeléseket kifizetheti banki átutalással is, illetve online módon.
Mikor kapom meg az átutaláshoz szükséges adatokat, ha az előrefizetést választottam?
Miután megkapjuk és feldolgozzuk az Ön megrendelését, azonnal megküldjük e-mail címére a proforma számlát a fizetési utasításokkal. Ha a megrendelést hétvégén vagy ünnepnapokon teszi fel, a fizetési utasításokat a következő munkanapon küldjük meg.
Honnan tudhatom meg, hogy a pénzem megérkezett a számlájukra?
A kifizetés után kapni fog egy e-mailt a megrendelés állapotának változásáról, amely fizetettre változik.
Ha nem sikerül az online fizetés kártyával, mit tegyek?
A gyors ügyintézés miatt használja ki a reklamációs űrlap kitöltését, hívjon fel bennünket telefonon vagy küldjön nekünk e-mailt. A megrendelés kifizetési módját ezután módosíthatjuk utánvételre vagy előrefizetésre bankszámláról.

REKLAMÁCIÓ

Hol tudom bejelenteni a reklamációt és hol találom meg a reklamációm állapotát?
Reklamációt be lehet jelenteni telefonon vagy a következő űrlap kitöltésével. A telefonszámunk a következő: +36 1 999 6751. Itt tud majd információt kérni a reklamáció állapotáról is.
Mit kell küldenem az áruval, ha az árut reklamáció miatt küldöm vissza Önöknek?
A reklamált áruhoz a számla másolatát és egy kísérőlevelet (a reklamálás okának a feltüntetésével) kell megküldenie.
Kézhezvételét követően a szállítmányban találtam sérült árut, mit tegyek?
Közvetlenül a sérült szállítmány kicsomagolása után be kell jelenteni a sérülést a fuvarozónak (GLS, DPD, Magyar Posta). A sérült áru reklamálásához minden utasítást megtalál a szállított csomagon.
Mennyi ideig tart az áru reklamálása?
Munkatársaink mindent megtesznek, hogy a reklamációt a vásárló megelégedésére a lehető leghamarabb megoldják. A reklamáció feldolgozására 30 nap biztosított.
Milyen a szállítási díj Önöknél?
Abban az esetben, ha a megrendelés több mint 25.000 Ft, a szállítási díj ingyenes.
A lámpa csomagolása megfelel a postai vagy a futárszolgálatos szállításra?
A lámpák úgy vannak csomagolva (különböző párnázó és kitömő anyagokkal), hogy a lámpák ne károsodjanak.

Autor článku:

Tamás
Tamás Ügyfélszolgálati szakértő

Tamás az ügyfélszolgálat munkatársa. Többek között világítási tippek és lehetőségek keresésével is foglalkozik, amelyeket magazinunkban és tanácsadásunkban tesz közzé.

Hírlevél regisztráció

Akciók, kedvezmények és újdonságok az elsők között az Ön e-mailjére

Leiratkozás

Copyright © 1994 - 2019 Donoci, Kft, Minden jog fenntartva.