ÜZLETI FELTÉTELEK
a Donoci s.r.o.
cégtől
székhelye Pražská 2532/4
Blansko 678 01, Csehország
ID No: 47539569
a www.lampak.hu oldalon
található online áruházban történő áruk értékesítéséhez
1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK
1.1. A Donoci s.r.o. társaság, székhely: Pražská 2532/4, Blansko 678 01, Cseh köztársaság, azonosítószám: 47539569 (a továbbiakban: eladó) ezen üzleti feltételei (a továbbiakban: „Üzleti feltételek”) a Polgári törvénykönyvben foglaltaknak megfelelően meghatározzák (a továbbiakban: Ptk.) a szerződő felek kölcsönös jogait és kötelezettségeit, amelyek az eladó és az eladó webáruházán keresztül más személy között létrejött adásvételi szerződéssel kapcsolatban vagy annak alapján keletkeznek.
Az online áruházat az eladó a www.lampak.hu internetes címen (továbbiakban: Weboldal) a weboldal felületén (a továbbiakban: "áruház webes felülete") keresztül biztosítja.
1.2. Az adásvételi szerződésben az Üzleti feltételektől eltérő rendelkezések is köthetőek. Az adásvételi szerződésben szereplő eltérő rendelkezések elsőbbséget élveznek az Üzleti feltételekben foglaltakkal szemben.
1.3. Az Üzleti feltételek rendelkezései az adásvételi szerződés szerves részét képezik. Az adásvételi szerződés és az üzleti feltételek magyar nyelven készültek. Az adásvételi szerződés magyar nyelven köthető.
1.4. Az Üzleti feltételeket az Eladó módosíthatja vagy kiegészítheti. Ez a rendelkezés nem érinti az Üzleti feltételek korábbi változatának hatálya alatt keletkezett jogokat és kötelezettségeket.
2.1. A weboldalon történő regisztrációja után a vásárló hozzáférhet felhasználói felületéhez. Ezen a felhasználói felületen a vásárló árut rendelhet (a továbbiakban: felhasználói fiók). A vásárló regisztráció nélkül is rendelhet árut közvetlenül a webáruház webes felületéről.
2.2. A weboldalon történő regisztráció és árurendelés során a vásárló köteles helyes és valós adatokat megadni. A vásárló köteles a felhasználói fiókjában megadott adatokat minden változás esetén frissíteni. A vásárló által a felhasználói fiókban és az áru megrendelésekor megadott adatokat az eladó valósnak tekinti.
2.3. A felhasználói fiókhoz való hozzáférést felhasználónév és jelszó biztosítja. A vásárló köteles bizalmasan kezelni azokat az információkat, amelyek felhasználói fiókjához való hozzáféréshez szükségesek.
2.4. A vásárló nem jogosult harmadik félnek engedélyezni a felhasználói fiók használatát.
2.5. Az eladó törölheti a felhasználói fiókot, különösen, ha a vásárló 30 napon túl nem használja felhasználói fiókját, vagy ha a vásárló megszegi az adásvételi szerződésből (ideértve az Üzleti feltételeket is) eredő kötelezettségeit.
2.6. A vásárló tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiók nem biztos, hogy folyamatosan elérhető, különös tekintettel az eladó hardverének és szoftverének szükséges karbantartásának idejére, vagy harmadik fél hardverének és szoftverének szükséges karbantartásának idejére.
2.7. A vásárló a 2.8. pontban meghatározott feltételekkel jogosult a megvásárolt áruról az eladó weboldalára véleményt csatolni, amelyről az áru megvásárlását követően az eladó e-mailben értesíti.
2.8. A vásárló a véleményt az üzleti feltételek 2. pontjában meghatározott felhasználói fiókján keresztül is hozzáadhatja, ha már rendelkezik a fiókkal, vagy az előző bekezdésben megadott e-mailben található hivatkozáson keresztül létrehozthat véleményt nevének, vezetéknevének és e-mail címének megadásával. Az eladó tájékoztatja a vásárlót, hogy a vásárló által a vélemény hozzáadásakor megadott személyes adatait az eladó az eladó jogi kötelezettségének teljesítése érdekében dolgozza fel, hogy a közzétett vélemények olyan fogyasztóktól származzanak, akik ténylegesen használták vagy vásárolták a terméket, mindaddig, amíg az értékelést az eladó honlapján teszik közzé. A vásárlónak jogában áll kérni az eladótól, hogy a vásárló személyes adatainak e célból történő feldolgozását fejezze be, és ebben az esetben az eladó haladéktalanul eleget tesz az ilyen kérésnek, azzal, hogy ilyen esetben az eladó eltávolítja a felhasználó által a weboldalára hozzáadott véleményt. A vásárló ezt tudomásul veszi.
2.9. Az eladó jogosult törölni azokat a véleményeket, amelyek nem kapcsolódnak ahhoz a termékhez, melyet a vásárló nem az eladónál vásárolt meg. Az eladó fenntartja a jogot, hogy törölje azokat a véleményeket, amelyek magát a terméket nem értékelik, vagy olyan véleményeket, amelyek vulgáris kifejezéseket, sértő és rasszista tartalmat, politikai véleményeket, más webhelyekre mutató hivatkozásokat vagy rossz erkölcsöt tartalmaznak.
2.10. A fogyasztói értékelések, vásárlások és ajánlások kizárólag magyar fogyasztói adatokból kerülnek kiszámításra. Magyar fogyasztói adatok alatt a www.lampak.hu weboldalon leadott megrendelésekből származó adatokat értjük.
A termékek átlagos értékelését (csillagok száma) az összes hozzáadott csillagos értékelésből számoljuk ki. Ez úgy történik, hogy az összes csillagot összeadjuk, majd az eredményt elosztjuk az értékelések számával.
A terméket ajánló vásárlók számát a következőképpen számoljuk ki: (((Átlagos értékelés * 20) / 10) * 10)). Az eredményt mindig a legközelebbi egész számra kell kerekíteni.
A terméket megvásárolt vásárlók száma az adott termékből eladott összes darabszám az adott termék kínálatunkban lévő teljes időtartama alatt.
3. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE
3.1. A webáruház webes felületén elhelyezett áruk minden bemutatása tájékoztató jellegű, és az eladó nem köteles ezen árukra adásvételi szerződést kötni. A Ptk. adott rendelkezései nem alkalmazandók.
3.2. A webáruház webes felülete információkat tartalmaz az áruról, beleértve az egyes áruk árait és az áru visszaküldésének költségét, ha ezeket az árukat jellegükből adódóan a szokásos módon nem lehet postai úton visszaküldeni. Az áruk árai tartalmazzák az ÁFA-t és minden kapcsolódó díjat. Az áruk árai addig maradnak érvényben, amíg azok megjelennek a webáruház webes felületén. Ez a rendelkezés nem korlátozza az eladó azon lehetőségét, hogy egyedileg elfogadott feltételek mellett adásvételi szerződést kössön.
3.3. A webáruház webes felülete az áru csomagolásával és kiszállításával kapcsolatos költségekről is tartalmaz információkat. A webáruház webes felületén feltüntetett áruk csomagolásával és kiszállításával kapcsolatos költségekre vonatkozó tájékoztatás csak abban az esetben érvényes, ha az áru szállítása Magyarország területén belül történik.
3.4. Az áru megrendeléséhez a vásárló kitölti a megrendelőlapot a webáruház webes felületén. A megrendelőlap különösen a következőkről tartalmaz információkat:
-
megrendelt áru (a vásárló a megrendelt árut a webáruház webes felületén helyezi a virtuális kosárba),
- az áru vételárának fizetési módját, tájékoztatást a megrendelt áru szállítási módjáról és
-
az áru kiszállításának költségeivel kapcsolatos információk (a továbbiakban együttesen csak mint "megrendelés").
3.5. A megrendelés eladónak történő leadása előtt a vásárló ellenőrizheti és megváltoztathatja a vásárló által a megrendelésben megadott adatait, tekintettel arra, hogy a vevő a megrendelés során felmerült hibákat feltárja és kijavítsa. A vásárló a megrendelést a „Megrendelés befejezése” gombra kattintva adja le az eladónak. A megrendelésben szereplő adatokat az eladó helyesnek tekinti. Az Eladó a megrendelés beérkezését követően haladéktalanul visszaigazolja a rendelés beérkezését a vásárlónak e-mailben, a vásárlő felhasználói fiókjában feltüntetett avagy a megrendelésben megadott e-mail címre (a továbbiakban: vásárló elektronikus címe).
3.6. A megrendelés jellegétől függően (árumennyiség, vételár, várható szállítási költségek) az eladó minden esetben jogosult a vásárlótól további visszaigazolást kérni a megrendelésről (például írásban vagy telefonon).
3.7. Az eladó és a vásárló közötti szerződéses jogviszony a megrendelt árunak a vásárló által a megrendelésben megadott címre történő kiszállításával jön létre.
3.8. A vásárló vállalja, hogy az adásvételi szerződés megkötéséhez a távközlési eszközöket használja. Az adásvételi szerződés megkötésével összefüggő távközlő eszköz igénybevétele során a vásárlónál felmerülő költségeket (internetkapcsolati költségek, telefonhívások költsége) a vásárló viseli.
4. AZ ÁRUK ÁRA ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK
4.1. Az eladó weboldalán keresztül kínált áruk ára az általános forgalmi adót és az összes kapcsolódó díjat tartalmazza.
4.2. Az áru árát és az áru adásvételi szerződés szerinti szállításával kapcsolatos költségeket a vásárló az alábbi módokon fizetheti meg az eladónak::
- utánvéttel a vásárló által a megrendelésben megadott helyen;
- banki átutalással az eladó 12092000-01612185-00100007 számú, a Raiffeisen banktársaságnál vezetett bankszámlájára (a továbbiakban: "eladó bankszámlája");
- készpénz nélkül online fizetési rendszeren keresztül;
4.3. A vételárral együtt a vásárló köteles megfizetni az eladónak az áru csomagolásával és kiszállításával kapcsolatos költségeket is a megállapodás szerinti összegben. Eltérő rendelkezés hiányában a vételár tartalmazza az áru kiszállításával kapcsolatos költségeket is.
4.4. Az eladó nem követeli meg a vásárlótól kaució vagy más hasonló fizetés megfizetését. Ez nem érinti az Üzleti feltételek 4.6. pontjában a vételár előre fizetési kötelezettségre vonatkozó rendelkezéseit.
4.5. Készpénzes fizetés vagy utánvétes fizetés esetén a vételár az áru átvételekor esedékes. Készpénz nélküli fizetés esetén a vételár a megrendelés leadását követő legfeljebb 7 napon belül esedékes..
4.6. Készpénz nélküli fizetés esetén a vásárló köteles megadni az azonosító számot, amelyet a megrendelés leadásának során kapott. Készpénz nélküli fizetés esetén a vásárló vételár fizetési kötelezettsége a megfelelő összegnek az eladó számláján történő jóváírása pillanatában teljesül..
4.7. Az eladó különösen abban az esetben, ha a vásárló nem ad további visszaigazolást a megrendelésről (3.6. pont), a teljes vételár megfizetését követelheti, mielőtt az árut elküldi a vásárlónak.
4.8. Az áruk árából az eladó által a vásárlónak nyújtott kedvezmények nem vonhatók össze.
4.9. Az eladó az adásvételi szerződés alapján teljesített fizetésekről köteles a vásárlónak adóbizonylatot - számlát - kiállítani. Az eladó általános forgalmi adóalany. Adóbizonylatot - számlát az eladó a megrendelt áru kifizetését követően állítja ki a vásárlónak, és elektronikus formában elküldi a vásárló e-mail címére.
4.10. Lehetőség van számla módosítását kérni, kivéve az áru kiszállításában bekövetkezett változás miatt vagy az eredeti számla nyilvánvaló pontatlanságának kijavítása miatt (pl. elírás, hibás számlázott árumennyiség stb.) , a számla kiállítását követő három napon belül. Ezután a változtatás már nem lehetséges.
4.11. Az eladó köteles adóbizonylatot kiállítani a vevőnek.
5. ELÁLLÁS AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSTŐL
5.1. A vásárló tudomásul veszi, hogy a Ptk. rendelkezései szerint az adásvételi szerződéstől a vásárló kívánsága szerint módosított áru szállításától, illetve a személyre szabott áruk szállításától ,továbbá romlandó áruk, valamint olyan áruk, amelyek a kiszállításkor visszavonhatatlanul összekeveredtek más áruval, a fogyasztó által a csomagolásból eltávolított és higiéniai okokból nem visszaküldhető, zárt csomagolású áru szállítására vonatkozó szerződéstől, valamint hang- vagy képfelvételek vagy számítógépes szoftverek szerződésétől, ha azok eredeti csomagolásukat megsértették nem lehet elállni. Az eladó hangsúlyozza, hogy az áruk - FFP2 védelmi osztályú légzőkészülékek / maszkok, amelyeket a fogyasztó eltávolított a csomagolásból - higiéniai okokból nem küldhető vissza..
5.2. Ha nem az Üzleti feltételek 5.1. pontjában említett eset áll elő, vagy bármely más olyan esetben, amikor az adásvételi szerződés nem mondható le, a vásárló a Ptk. értelmében jogosult elállni az adásvételi szerződéstől az áru átvételétől számított tizennégy (14) napon belül. Ha az adásvételi szerződés tárgya többféle áru vagy több részben való szállítás ez az időszak az utolsó áruszállítás kézhezvételének napjától kezdődik. Az adásvételi szerződéstől való elállást az előző mondatban meghatározott határidőn belül meg kell küldeni az eladónak. A szerződéstől való elálláshoz a vásárló az eladó által biztosított elektronikus űrlapot.használhatja. A vásárló az adásvételi szerződéstől való elállást az eladó székhelyének címére is megküldheti.
5.3. Az eladó az előző bekezdésben foglaltak szerinti esetleges elálláson túlmenően jogot biztosít fogyasztó helyzetben lévő vásárlónak, hogy az áru átvételétől számított 60 napon belül indoklás nélkül elálljon a szerződéstől, feltéve, hogy a vásárló visszaküldi az eladónak az eredeti csomagolásba gondosan becsomagolt árut, a csomagolás összes tartozékával és minden alkotóelemével együtt, és feltéve, hogy az árut nem használta jellegének, tulajdonságának és funkcionalitásának ellenőrzésén kívül, és nem a vásárló személyes igényeihez módosított áruról vagy egyértelműen a vevő személyes szükségleteihez igazított áruról van szó.
5.4..Az adásvételi szerződéstől való elállás esetén az adásvételi szerződés kezdettől fogva megszűnik. Az árut tizennégy (14) napon belül vissza kell küldeni az eladónak az elállási nyilatkozat eladóhoz való eljuttatásától számítva. Ha a vásárló eláll az adásvételi szerződéstől, a vásárlót terhelik az áru visszaküldésével járó költségek az eladónak, még akkor is, ha az árut jellegéből adódóan nem lehet hagyományos postai úton visszaküldeni. A csomagokat kizárólag a Magyar postával lehetséges visszaküldeni. Az eladó NEM FOGAD EL a címére - UTÁNVÉTTEL visszaküldött árut. Az utánvétesen visszaküldött csomag nem lesz átvéve, és vissza lesz küldve a feladónak.
5.5. Az Üzleti feltételek 5.2. pontja szerinti szerződéstől való elállás esetén az eladó az adásvételi szerződéstől való elállás vásárló általi kézbesítésétől számított tizennégy (14) napon belül köteles visszafizetni a vásárlótól kapott pénzt abban az összegben és formában ahogy az eladó azt elfogadta a vevőtől. Ha a vásárló eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó nem köteles visszafizetni a pénzt a vásárlónak, mielőtt a vásárló visszaküldi az árut, vagy bizonyítja, hogy az árut az eladónak elküldte. Abban az esetben, ha az áru árát a vásárló ajándékutalvánnyal fizette ki, az eladó az ajándékutalványt visszaküldi a vásárlónak. Ha az áru árat a vásárló részben ajándékutalvány formájában fizette kii, az eladó a pénzt részben ajándékutalvány formájában, az ár befizetésének arányában téríti vissza.
5.6. Az eladó jogosult az áruk kártérítési igényét egyoldalúan beszámítani a vásárló vételár visszatérítési igényével.
5.7. Az eladó fenntartja a jogot az adásvételi szerződéstől való elállásra az alábbi esetekben:
(a) Abban az esetben, ha a vásárló jogellenesen megkísérli elállni az adásvételi szerződéstől, és ennek következtében nem tud vele kapcsolatba lépni a további intézkedésekkel kapcsolatban;
b) a vásárló a termékre vonatkozó reklamációja esetén, amikor ezt az igényt az eladó megalapozatlannak ítéli meg, és ebből következően nem lehet a vásárlóval kapcsolatba lépni a további intézkedésekkel kapcsolatban;
c) a vásárló a termékre vonatkozó reklamációja esetén, amikor ezt az igényt az eladó megalapozatlannak ítéli meg, és a vásárló kifejezetten értesíti az eladót, hogy már nem tart igényt az árura;
d) a vásárló a termékre vonatkozó reklamációja esetén, amikor az eladó az árut visszaküldi a vásárló címére, aki azonban nem veszi át az árut, és az áru visszaérkezik az eladóhoz;
e) minden egyéb esetben, amikor az árut a vásárló az eladó címére visszaküldi anélkül, hogy tájékoztatná az eladót, és a vásárlóval később nem lehet kapcsolatba lépni.
Az eladó fenntartja továbbá a jogot, hogy törölje a vásárló megrendelését mindaddig, amíg a vásárló át nem veszi az árut. Ebben az esetben az eladó köteles a vásárlótól a megrendeléssel kapcsolatban átvett valamennyi pénzeszközt bármilyen késedelem nélkül visszautalni, és azt készpénz nélküli átutalással a vásárló által megjelölt bankszámlára.
5.8. Ha az áruval együtt ajándék jár a vásárlónak, az eladó és a vásárló között az ajándékozási szerződés azzal a felmondási feltétellel jön létre, hogy ha a vásárló eláll a szerződéstől, az ajándékozási szerződés hatályát veszti és a vásárló köteles az ajándékot az áruval együtt visszaküldeni az eladónak. Abban az esetben, ha a vásárló az ajándékot az áruval együtt nem küldi vissza, az eladó jogosult a visszaküldött vételárat a vissza nem adott ajándék értékével csökkenteni..
5.9. Az ajándékba adott vagy a megvásárolt lámpákkal ingyen szállított izzók (fényforrások) promóciós termékek. A garancia ezekre nem terjed ki.
5.10. Az adásvételi szerződéstől való elállásra csak vásárló - fogyasztó jogosutl. Ha a vásárló vállalkozó, és a megrendelésben adószámot vagy cégjegyzékszámot adott meg, akkor már nem minősül fogyasztónak. Emiatt a Ptk. értelmében ezt a vásárlót nem illeti meg az áru átvételétől számított 14 napon belüli visszaküldési joga.
6. AZ ÁRUK SZÁLLÍTÁSA ÉS KISZÁLLÍTÁSA
6.1. Ha a szállítási módról a vásárló külön kérése alapján állapodnak meg, a vásárló viseli a kockázatot és az ezzel a szállítási móddal kapcsolatos minden további költséget.
6.2. Ha az eladó az adásvételi szerződés alapján köteles az árut a vásárló által a megrendelésben megjelölt helyre leszállítani, a vásárló köteles az árut átvételkor átvenni.
6.3. Ha az árut a vásárló részéről felmerült indokok miatt ismételten vagy a megrendelésben megjelölttől eltérő módon szükséges leszállítani, a vásárló köteles megfizetni az áru ismételt leszállításával járó költségeket, ill. másik szállítási módot.
6.4. A vásárló az árunak a futártól való átvételekor köteles ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen hiba esetén haladéktalanul értesíteni erről a futárszolgálatot (legkésőbb 2 munkanapon belül). A vásárló köteles ezt a sérülést fényképes dokumentálással igazolni, ha a szállítás során sérült árut kiszállítják. Ha a csomagolás a küldeménybe való jogosulatlan hozzáférésről árulkodik, a vásárló nem köteles a szállítmányt a futártól átvenni. A vásárló köteles azt is ellenőrizni, hogy a futártól való átvételekor megkapta-e a kért árumennyiséget. Eltérés esetén a lehető legrövidebb időn belül (legkésőbb 2 munkanapon belül) szükséges felvenni velünk a kapcsolatot, hogy megkezdhessük az ügy megoldását és az esetleges eltéréseket sikeresen elintézhessük.
6.5. A megrendelés elküldése után a vásárló egy linket kap a küldemény nyomon követésére. Abban az esetben, ha a küldemény a nyomon követés szerint kézbesítettnek tűnik, de a címzett nem vette át a küldeményt, a címzett köteles a küldemény feladóját a lehető legrövidebb időn belül értesíteni, legkésőbb a futárszolgálat nyomkövetési rendszere szerinti kézbesítéstől számított 5 napon belül.
6.6. A felek áruszállítással kapcsolatos egyéb jogait és kötelezettségeit az eladó speciális szállítási feltételei módosíthatják, ha ilyen feltételeket az eladó bocsát ki.
6.7. A szállítási idő csak tájékoztató jellegű, a valós szállítási idő a termék elérhetőségétől és a szállítótól függ. A weboldal nem vállal felelősséget a szállítási időért. Amennyiben a vásárló nem kívánja az árut a késedelem miatt, joga van elállni a szerződéstől.
7. HIBÁS TELJESÍTÉSBőL SZÁRMAZÓ JOG
7.1. A szerződő feleknek a hibás teljesítés jogával kapcsolatos jogaira és kötelezettségeire a vonatkozó általánosan kötelező jogszabályok érvényesek.
7.2. Az eladó az átvételkor szavatolja a vásárlónak, hogy az áru hibátlan. Az eladó garantálja a vásárlónak, hogy abban az időben, amikor az árut a vásárló átvette:
- az áru olyan tulajdonságokkal rendelkezik, amelyekben a felek megállapodtak, és ha a megállapodás hiányzik, akkor az áru olyan tulajdonságokkal rendelkezik, amelyeket az eladó vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket a vásárló az áru jellegére és az eladó és gyártó által végzett reklámozásra tekintettel elvárt.
- az áru alkalmas arra a célra, amelyet az eladó megjelölt, vagy amelyre az ilyen árukat általában használják,
- az áru megfelel a megállapodás szerinti minta vagy sablon minőségének vagy kialakításának, ha a minőséget vagy a kialakítást az egyeztetett minta vagy sablon alapján határozták meg,
- az áru megfelelő mennyiségű, méretű vagy tömegű és
- az áru megfelel a törvényi előírásoknak.
7.3. A fogyasztó számára a termékekre 2-5 év (24-60 hónap) terjedő jótállási idő vonatkozik, minden egyes terméknél a konkrét jótállási idő mindig a termékleírásban van feltüntetve a Paraméterek táblázatban. Jogi személy esetén a jótállási idő minden termékre 12 hónap.
7.4 Az Üzleti feltételek 7.2. pontjában foglalt rendelkezések nem vonatkoznak az alacsonyabb áron értékesített árukra olyan hibáért, amelyre alacsonyabb áron állapodtak meg, az áru szokásos használatából eredő elhasználódása esetén, ha használt áru olyan hibája, amely megfelel az áru vásárló általi átvételekor fennálló használati vagy kopási fokának, vagy ha ez az áru jellegéből adódik.
7.5. Ha az áru átvételétől számított hat hónapon belül hiba lép fel, abban az esetbe érvényes, hogy a termék már kézbesítéskor hibás volt. A vásárló a fogyasztási cikknél fellépő hibából eredő jogát a kiállított termékenként meghatározott szavatossági időn belül, de legalább az átvételtől számított huszonnégy hónapon belül jogosult gyakorolni.
7.6. A hibás teljesítésből eredő jogát a vásárló az eladónál érvényesíti és amennyiben a terméket vissza szükséges küldeni az eladónak, a vásárló a csomagot az eladó által megadott cimre kizárólalg a Magyar postával küldi vissza.
7.7. A feleknek az eladó hibafelelősségével kapcsolatos további jogait és kötelezettségeit az eladó weboldalon elérhető reklamációs szabályzata szabályozza.
7.8. Reklamáció keretén belül való szállítási postaköltség visszafizetés esetén, a vásárló csak a felajánlott legalacsonyabb összegben jogosult a szállítási költségek visszatérítésére.
7.9. Az eladó ezúton értesíti a vásárlót, hogy a vegyi ragasztót vagy egyéb vegyületeket tartalmazó árunak kicsomagolás után szaga lehet. Az áru sem kémiailag, sem fizikailag nem káros, a szag rövid időn belül megszűnik. Ezért az ilyen áruk nem tekinthetők hibásnak..
7.10. Az eladó figyelmezteti a vásárlót, hogy a termékek valós színei a monitor/telefon beállításaitól és típusától függően kis mértékben eltérhetnek a fotókon látható színektől. A termékek valódi színei a termékleírásban vannak feltüntetve.
8. A SZERZŐDŐ FELEK TOVÁBBI JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI
8.1. A vásárló abban a pillanatban szerzi meg az áru tulajdonjogát, amikor az áru teljes vételárát a vásárló kiegyenlíti, és az árut a vásárló átveszi..
8.2. Az eladót semmilyen magatartási kódex nem köti a vevővel szemben.
8.3. A fogyasztói panaszokat az eladó a contact form keresztül kezeli. Az eladó a vásárló reklamációjának elbírálásáról szóló értesítést a vásárló e-mail címére küldi meg.
8.4. Ha a vevő a vonatkozó jogszabályok értelmében fogyasztó, és fogyasztói vita alakul ki a Donoci s.r.o. társaság és a vevő között, amely megegyezéssel nem oldható meg, a vevő tudomásul veszi, hogy jogosult javaslatot tenni az ilyen vita peren kívüli rendezésére. Az adásvételi szerződésből eredő fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséért a Budapest Főváros Kormányhivatal - Fogyasztóvédelmi Főosztály a felelős, amelynek székhelye: 1056 Budapesť, Váci utca 62-64, honlap: www.kormanyhivatal.hu. A http://ec.europa.eu/consumers/odr címen található online vitarendezési platform használható az eladó és a vevő közötti, adásvételi szerződésből eredő viták rendezésére..
8.5. Európai Fogyasztói Központ Magyarország, 1138 Budapest, Váci út 188. székhellyel, honlap: https://www.magyarefk.hu az Európai Parlament és a Tanács (EU) 524/ sz. rendelete szerinti kapcsolattartási pont. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/ES rendelet és a 2009/22/ES irányelv (rendelet a fogyasztói jogviták online rendezéséről) módosításáról szóló, 2013. május 21-i 2013. számú irányelv.
8.6. Az eladó kereskedelmi engedély alapján jogosult az árut értékesíteni. A kereskedelem ellenőrzését tevékenysége körében az illetékes Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal végzi. A személyes adatok védelmének felügyeletét a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság látja el. A Budapest Főváros Kormányhivatala - Fogyasztóvédelmi Főosztály korlátozott mértékben látja el a módosított fogyasztóvédelmi törvény betartásának felügyeletét.
8.7. A vásárló ezennel a Ptk. értelmében vállalja a körülmények megváltozásának kockázatát.
8.8. A személyes adatok védelmét a hatályos jogszabályoknak, különösen az Európai Parlament és a Tanács 2016/679-es rendeletének megfelelően, valamint az ezen a weboldalon felsorolt adatvédelmi szabályzattal összhangban biztosítjuk.
9. SZÁLLÍTÁS
9.1. A vásárló részére lehetséges kézbesíteni a vásárló e-mail címére.
10. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
10.1. Ha az adásvételi szerződéssel létrejött kapcsolat nemzetközi (külföldi) elemet tartalmaz, akkor a felek megállapodnak abban, hogy a kapcsolatra a cseh jog az irányadó. Ez nem érinti az általánosan kötelező jogszabályokból eredő fogyasztói jogokat.
10.2. Ha az Üzleti feltételek valamely rendelkezése érvénytelen vagy hatálytalan, illetve érvénytelenné vagy hatálytalanná válik, az érvénytelen rendelkezés helyett olyan rendelkezés lép hatályba, amelynek jelentése a legközelebb áll az érvénytelen rendelkezéshez. Egy rendelkezés érvénytelensége vagy hatálytalansága nem sérti más rendelkezések érvényességét és hatályosságát.
10.3. Az adásvételi szerződést, beleértve az Üzleti feltételeket is, az eladó elektronikus formában archiválja, és nem hozzáférhető.
10.5. Az eladó elérhetőségei: Pražská 2532/4, Blansko 678 01, telefon 06 1 999 6751
Blansko, 2023. október 30.