Raktáron több mint 560 000 termékA szállítás 10000 Ft-tól ingyenesAjándék 35000 Ft-tól

Hívjon minket +36-1-999-6751

A kosár tartalma 0 0 Ft Újonnan az árakat áfával adjuk meg
0
Kedvenc tétélek
0

Önnek nincsenek kedvenc termékei.

Levy banner
Pravý banner
Kategóriák

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Dátum: 14.4.2016

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési  Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
 
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
· Üzemeltetői adatok ismertetése
· Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
· A kínált termékek kategória besorolása
· Rendelési információk ismertetése
· A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
· Rendelés lépéseinek bemutatása
· A megrendelt termék házhozszállításidíjának ismertetése
· Házhozszállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
· A házhozszállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
· Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
· Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
· Az elállási jog ismertetése
· Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
· Adatkezelési információk

Üzemeltetői adatok

 Cégnév:  Donoci s. r. o.
 Székhely:  678 01 Blansko, Pražská 2532/4
 Személyes átvétel itt:  678 01 Blansko, Pražská 2532/4
 Telefonos elérhetőség:  +36 1 999 6751
 Elektronikus elérhetőség:  Elektronikus űrlap
 Weboldal:   www.lampak.hu
 Áruház neve:  LAMPAK világitástechnikai áruház
 Adószám:  CZ47539569
 Vállalkozói igazolványszám:  47539569
 Kibocsátó cégbíróság, okmányiroda:  Blansko Város Polgármesteri Hivatala
 községi vállalkozási hivatal, Csehország
 Szerződés nyelve:  Magyar
 Kapcsolattartó neve:  Kiss Zoltán             
 Kapcsolattartó telefonszáma:  +36 1 999 6751

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A világítástechnikai termékek listája megtalálható a www.lampak.hu honlapon.   
Az üzemeltető nem garantálja az összes áru azonnali elérhetőségét. Az áru hozzáférhetősége a megrendelés alapján mindig megerősítésre kerül.
A megjelenített termékek kizárólag online, házhozszállítással rendelhetőek meg.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • beltéri és kültéri lámpák és világítások
  • fényforrások, izzók
  • világítástechnika
  • ventillátorok
  • petróleumlámpák
A termék ismertetőjénél megtalálja a termék paramétereit és bruttó árát (nettó+27% ÁFA), amely a magyarországi házhozszállítás költségeit nem tartalmazza. A házhozszállítás költsége 990 Ft (csomagolással együtt), 15000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES. A webshopból való vásárláshoz igénybe vett hálózati hozzáférés és egyéb távközlési szolgáltatás díjai Önt terhelik. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné a legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.
A sikeres megrendeléshez a vevő a termékeket kiválasztja, megfelelően kitölti a megrendelőlapot és elküldi a rendelést. Az elküldött rendelés egy adásvételi szerződési javaslat. A rendelés egyidejűleg az áru lefoglalására is szolgál.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 7:00 – 15:30 óra között.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben vagy telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. A megrendelt áruk szállítási ideje a rendelkezésre állás és a összekészítés figyelembe vételével a lehető legrövidebb idő. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2 - 3 munkanapon belül. A vevőt a szállítási határidő esetleges meghosszabbításáról időben tájékoztatjuk. Az áru kézbesítettnek van tekintve, amennyiben a vevő által megadott címre lett kézbesítve.
Ha az áru két különböző időszakban lesz elküldve, például azért, mert a megrendelt termékek közül valami épp nincs raktáron, akkor a vevő csak egyszer fizet szállítási díjat!
 
A kiállított számla módosítása lehetséges, amennyiben termék modósításra került sor, vagy eltérő adatok szerepelnek az eredeti számlán (pl. elütés, a számlán feltüntetett áru helytelen mennyisége, stb.), csak a számla kiállítási időpontját követő hónap 3-ik napjáig. Ezt követően nem lehetséges a módosítás.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívülálló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén az összeg visszautalásra kerül a feladó részére.
A vevő is törölheti indoklás nélkül a rendelést, ezt a megrendelésnek az eladó által való megerősítéséig teheti meg.

Rendelés menete

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba (előre beállított mennyiség 1 db).
2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni válassza a „Tovább" gombot, ezzel a Bevásárlókosárba jut, ahol módja van a szállítási és fizetési mód kiválasztására, a megrendelés módosítására, a szállítási és számlázási cím megadására.
3. Szállítási és fizetési mód kiválasztása.
Az árut a GLS Hungary futárszolgálattal szállítjuk. Választhat Utánvét és Átutalás  illetve PAYPAL fizetési módok között. A csomagszállítás díja 990 Ft ÁFA-val. Ha a megrendelés értéke a kedvezmény levonása után meghaladja a 15000 Ft-ot a szállítási díjat az eladó átvállalja.
4. A megrendelés módosítása
A megrendelt áru és annak elérhetősége, a szállítási díj  és az Ön által fizetendő végösszeg  a képernyő jobb oldalán, a zöld keretben áttekinthető. Ha módosítani szeretné, akkor a termékek mellett látható fényképek vagy a A kosár tartalmának módosítása gomb segítségével jut el egy önálló ablakba.
Itt lehetősége van újra visszatérni az áru leírására (a fényképre vagy a névre való kattintással), a mennyiség változtatására, az áru törlésére.
A törlést jelző szemeteskukára kattintva törölheti az adott árut a kosárból.
A mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg kosár frissítésére szolgáló, nyilakat ábrázoló gombot.
Ha már elégedett a kosár tartalmával, A kosár tartalmának módosítása gombra való kattintással visszajut a Bevásárlókosárba.
5. Ezt követően a személyes adatok, majd a szállítási és a számlázási adatok megadása következik. Amennyiben már regisztrálta magát, egyszerűen be tud lépni a fiókjába. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!*
6. Elérhetőségi adatok megadása (e-mail cím a telefonszám) - többet erről az Adatkezelésről. címszó alatt.
7. A megrendelés és a megadott adatok ellenőrzése, az Általános Szerződési és Felhasználási feltételekkel való egyetértés megerősítése,  valamint a Megjegyzés kitöltése után (pl: a készülékek, vagy termék színét illetően) az „Összegzés" gombra kattintva még egyszer ellenőrizheti a megrendelését.
A „Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
8. Még a megrendelés elküldése előtt lehetősége van a Hírlevél küldésével egyetérteni. Több információt az Általános Szerződési és Felhasználási feltételek tartalmaznak.
9. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. A megrendelés automatikusan generált visszajelzése még nem jelenti a megrendelés elfogadását. Ez csak annak a megerősítése, hogy a rendelést már nyilvántartásba vették az eladó rendszerében.
10. A beérkezett megrendelését telefonon csak abban az esetben erősítjük meg, ha vagy a megjegyzésben leírtak vagy az áru hozzáférhetősége ezt indokolja, illetve szükség van a megadott adatok egyeztetésére! A rendelés egyértelmű megerősítése vagy „A rendelés állapotának változása“ témájú e-mailben  vagy  telefonos megerősítéssel történik, amikor az eladó és a vevő megerősíti a rendelést. ,Szerződéses kapcsolat az eladó és vevő között, a termék a megrendelésben feltüntetett szállítási címre való kézbesítésével és a termék átvételével jön létre.
*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján számlázásra, majd szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
11. A törvény értelmében az eladó köteles kiállítani a pénztárbizonylatot a vevő részére. Továbbá az eladó köteles a bevételt online iktatni és bejelenteni azt az adóhatósághoz(műszaki hiba esetén legkésőbb 48 órán belül).

A megrendelt termék házhozszállítási díjának kifizetése

Utánvét
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.
Utánvét esetén 290 Ft kezelési költséget számolunk fel.
A fizetendő végösszeg a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
 
Átutalás
A csomag értékének előre történő kiegyenlítésére is biztosítunk lehetőséget, mégpedig banki átutalással. Amennyiben előreutalást választ, a végleges számlát akkor küldjük el e-mailben, miután minden megrendelt
lámpa beérkezett raktárunkba. Kérjük, a vételárat csak akkor utalja át, amikor a végleges számlát megküldtük, ezen találja a bankszámlaszámunkat is. A megrendelt lámpák kiszállításának, valamint átvételének legkorábbi időpontjáról az összeg beérkezése után e-mailben tájékoztatjuk Önt.

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a GLS Hungary teljesíti. A GLS hétfőtől-péntekig normál munkaidőben kézbesíti a csomagokat. Ha a feladónak nincs külön árubiztosítása, a GLS a törvényi kötelezettség vállaláson túl minden csomagot biztosít, max. 50.000 forint áruértékig.
A címzett e-mailen vagy SMS-ben értesül a csomag feladásáról.
A címzett számos kézbesítési lehetőség közül választhat - közvetlenül az üzenetben megadott weboldalon keresztül rendelkezhet a csomag sorsáról.
A GLS legfeljebb háromszori kézbesítési kísérletet tesz.
Lehetőség van esti kiszállításra: a GLS a depóvárosokban 17.00 és 20.00 óra között is kézbesít igény esetén
Az online csomagkeresési funkció a nap bármely szakában elérhető: ehhez mindössze egy vagy több csomagszám vagy referenciaszám megadására van szükség. A csomagtörténet itt azonnal megjelenik – sikeres kézbesítés esetén az átvételi elismervénnyel együtt. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor, a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a termékeken észlelt esetleges sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Házhozszállítás díjszabása

A csomagok szállítási díja 990 Ft ÁFA-val. Ha a megrendelés az adott kedvezmény levonása után meghaladja a 15000 Ft-ot az eladó átvállalja a szállítási díjat.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garancia

Az eladó minden eladott áruhoz kiállít okmányt, azaz számlát vagy nyugtát, amely jótállási jegyként szolgál, és így tartalmaz minden szükséges információt (név, ár, mennyiség , stb ), amelyekre a vevőnek reklamáció esetében van szüksége. Az áru átvételének az a pillanat számít, amikor a szállító átadja az árut a vevőnek és ezzel megkezdődik a szavatossági idő. Az eladó felelős a hibákért, amelyek az áru kézhezvételekor észlelhetők és az anyagi vagy gyártási hibákért a jótállási idő alatt.
Ez nem vonatkozik azokra a termékekre, amelyeknek már lejárt a szavatossági ideje Ugyancsak nem vonatkozik
a termékek használatából eredő elhasználódásra és a természeti jelenségek által okozott hibákra. Az eladó nem vállal felelősséget a nem megfelelő szerelésből, a termék ellátásának elhanyagolásából vagy a gyártó utasításainak be nem tartásából eredő hibákért.

FIGYELEM: A garancia nem vonatkozik azokra az izzókra (fényforrásokra), amelyeket lámpák alkatrészeként vásárolt, és így azok ingyenesek voltak, ezek reklámtárgyak!


Termékekre gyártótól függően 36 hónap garanciát vállalunk.
Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancialevélen megjelölt címen és
telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről. A reklamációt a következő űrlap kitöltésével jelentheti be. Az e-mailnek elsősorban tartalmaznia kell a termék típusát, kódját, a számlaszámot vagy a
megrendelés számát, valamint a hiba leírását.Célszerű mellékelni fényképeket, amelyek dokumentálják a problémát. A reklamációs részleg két munkanapon belül felveszi a vevővel a kapcsolatot, és közlik vele
a következő lépéseket, beleértve a címet, ahová a vevő elküldheti a reklamált árut. Célszerű az árut eredeti vagy megfelelő szállítási csomagolásban küldeni, mert az eladó az áru elfogadása előtt nem felelős az esetleges mechanikai sérülésekért.
Ha a reklamáció indokolt, a vevő jogosult a legalacsonyabb a biztonságos szállításhoz szükséges postadíj megtérítésére (az igazolást be kell nyújtani).
Ha a reklamáció indokolatlan a vevő nem jogosult a reklamációval kapcsolatos költségek megtérítésére és ezzel egy időben az eladó sem jogosult a felmerült költségek megtérítésére (amennyiben a fogyasztó részéről nem volt olyan ismétlődő indokolatlan igény, amelynél levezethető, hogy a fogyasztói jogokkal való visszaélésről van szó).

Portósan (utánvéttel) küldött csomagokat átvevőpontunk nem tud fogadni, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

 
Az eladónak vagy a gyártónak figyelembe kell vennie a reklamáció és az áru hibájának indokoltságát, és kiértékelés után tájékoztatnia kell a vevőt telefonon vagy e-mailben a reklamáció elbírálásának eredményéről.

A vevő elállási joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A szerződéstől való elállási jog a vásárlót - fogyasztót illeti. Abban az esetben, ha a vásárló vállalkozó, (cég, szervezet) és feltünteti a rendelés során az adószámot, a törvény adta 14 napon belüli szerződéstől való elállasra nem jogosult.
Jelen tájékoztató hiányában a fogyasztó jogosult három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.
Ilyen esetek az alábbiak:
· Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci  mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
· Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az általa szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
· Hang, illetve kép vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.
 
Kivonat a 17/1999. (II. 5.) kormányrendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:
4. §
(1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát
a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig,
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított
három hónap elteltéig gyakorolhatja.
(3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés  kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.
(4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
(5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az
elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
(6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
5. §
A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot:
a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;
f) szerencsejáték-szerződés esetében.
A törvény további részletei megtekintése itt.

Az eladó elállási joga

Az eladó a megerősített adás-vételi szerződéstől csak az áru elküldésének pillanatáig állhat el, de csak a termék hosszú idejű elérhetetlensége vagy jelentős drágulása esetén. Az elállás szándékát az
eladó minden esetben köteles jelezni a vevőnek a keletkezett helyzet megoldásának érdekében.

Az elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban vagy telefonon a törvény által adott, az átvételtől számított 8 munkanapon belül.
Postai úton írásban történő jelzés esetén a feladás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
A terméket eredeti csomagolásban, az összes tartozékkal együtt, sérülésmentesen és a számla másolatával ellátva kell visszajuttatni az eladóhoz.  
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére a törvény által adott, átvételtől számított 14 napon belül. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint értesíthetjük a cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot  csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten vigyázzon a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a vásárlót terheli! Abban az esetben, ha az áru nem ép állapotban kerül visszaszállításra, a vevő köteles megtéríteni az áru eredeti állapotba való hozatalával járó költségeket és az árun okozott kárt. Ezen költségek és károk megfizetése úgy történik,
hogy az a vételár, amelyet az eladó elállás esetén visszatérít, a költségek és a károk értékének megfelelően csökken. Abban az esetben, ha az elállási szándék a teljes megrendelést illeti, cégünk visszatéríti a kifizetett
vételárat 14 napon belül. A visszatérített vételár tartalmazza a legolcsóbb szállítási költséget is (ez nem mindig egyezik meg a vásárló által választottal). A visszaszállítási díjat minden esetben a vásárló fizeti.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videókamerával rögzítjük a csomag kibontását, illetve a visszaküldött termék megvizsgálását. Erre a későbbiekben történő, esetleges félreértések elkerülése végett van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült vagy hiányos volt). A termék visszaérkezését követő tizenöt napon belül a Donoci s.r.o. cég a vásárló által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát vagy annak indokolt részét.

Adatkezelés

A személyes adatok védelme biztosítva van, az érvényes előírásokkal összhangban, az Európai parlament EU 2016/679 számú rendeletének értelmében, amely taglalja az adatok védelmét ezeken az internetes oldalakon.

Copyright © 1992 – 2018 Donoci Kft.