Levý banner
Pravý banner
MENÜ
0 0 Ft
Az ingyenes szállításhoz hiányzik ingyenes szállítás!10 000 Ft
Kategóriák

A csomag sérülten érkezett - hogyan tovább?

Vásárlásról

Tamás

Mit tegyünk, ha az áru sérülten érkezett?

Ha a csomag kibontását követően azt észleljük, hogy valamelyik világítótest törött, elrepedt vagy más módon sérült, rögtön jelentsük.
 
Fontos ellenőrizni a csomag tartalmát, hiánytalanságát. Abban az esetben, ha a csomag hiányos, ezt az információt, észrevételt a csomag átvételétől számított 3 napon belül szükséges bejelenteni az online nyomtatvány kitöltése segítségével. A későbbi reklamációt nem áll módunkban figyelembe venni!
 
Amennyiben a csomagoláson külső sérülés tapasztalható, ezt rögtön jelentse az illetékes futárszolgálatnak. 
 
GLS futárszolgálat 
  • Rögtön a sérülés észrevételekor (legkésőbb 3 napon belül a csomag átvételétől számítva) be kell jelenteni a sérülést a GLS futárszolgálatnál
  • A bejelentést a következő telefonszámon teheti meg: +36 29 886 700
  • Ezt követően értesítsen minket a űrlap kitöltésével. A további teendőkről hamarosan értesíteni fogjuk.
 
Magyar Posta
  • Rögtön a sérülés észrevételekor (legkésőbb 3 napon belül a csomag átvételétől számítva) be kell jelenteni a sérülést a Magyar Postánál.
  • A bejelentést ITT teheti meg.
  • Ezt követően értesítsen minket a űrlap kitöltésével. A további teendőkről hamarosan értesíteni fogjuk.
 
 
 

Autor článku:

Tamás
Tamás Ügyfélszolgálati szakértő

Tamás az ügyfélszolgálat munkatársa. Többek között világítási tippek és lehetőségek keresésével is foglalkozik, amelyeket magazinunkban és tanácsadásunkban tesz közzé.

Kérdezzen bármit

Tamás

Tanácsot adunk Önöknek a kiválasztásban és technikai kérdésekben is.

06 1 999 6751(Hé-Pé, 8-17:30)

Kérdezzen
 
                    

Copyright © 1994 - 2022 Donoci, Kft, Minden jog fenntartva. Információ a személyes adatok feldolgozásáról. i