- Rögtön a sérülés észrevételekor (legkésőbb 3 napon belül a csomag átvételétől számítva) be kell jelenteni a sérülést a GLS futárszolgálatnál
- A bejelentést a következő telefonszámon teheti meg: +36 29 886 700
- Ezt követően értesítsen minket a űrlap kitöltésével. A további teendőkről hamarosan értesíteni fogjuk.
- Rögtön a sérülés észrevételekor (legkésőbb 3 napon belül a csomag átvételétől számítva) be kell jelenteni a sérülést a Magyar Postánál.
- A bejelentést ITT teheti meg.
- Ezt követően értesítsen minket a űrlap kitöltésével. A további teendőkről hamarosan értesíteni fogjuk.
Raklapos szállítás
Ha a csomag átvételekor láthatóan sérült, vegye át „kifogással”, és a sérülést jegyezze fel a fuvarozó fuvarokmányaiba. Ideális esetben azonnal írjon kárjelentést a fuvarozóval, és készítsen fényképeket a csomagolásról és a sérült áruról. A csomag vagy áru sérülését haladéktalanul jelezze felénk és csatolja a fényképeket. Ha az áru kicsomagolása után szerez tudomást a sérülésről, a sérült áruról és a csomagolásról fényképet kell készítenie, és a sérülést haladéktalanul jeleznie kell felénk, hogy lehetőségünk legyen az áru szállítását és a kárigényt érvényesíteni. Jelen reklamációt az áru kézbesítésétől számított 7 munkanapon belül kell megtenni, ezért kérjük, hogy a csomagot az átvételt követően haladéktalanul ellenőrizze, és az esetleges sérüléseket indokolatlan késedelem nélkül jelezze felénk.