A legalacsonyabb ár garanciája! Ha azonos terméket talál máshol olcsóbban, tőlünk azt a terméket még olcsóbban kapja! további információ

Hívjon minket +36-1-999-6751

A kosár tartalma 0 0 Ft Újonnan az árakat áfával adjuk meg
0
Kedvenc tétélek
0

Önnek nincsenek kedvenc termékei.

Pravý banner
Kategóriák

Mit tegyek, ha

Dátum: 14.4.2016

Mit tegyek, ha a csomagon sérülést látok?
Ha bármilyen sérülést talál a csomagoláson, kérjük, az átvételnél ellenőrizze a csomag tartalmát. A futár kárjegyzőkönyvet vesz fel a csomagátadásnál.
Abban az esetben, ha a csomag külsőleg sértetlen volt, és csak az átvételt követően észleli a sérülést, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a reklamációs nyomtatvány kitöltésével, vagy a +36 1 999 67 51 telefonszámon.

 
Mi a teendő, ha a lámpa eltört, és az ügyfél szeretné reklamálni?
Amennyiben az ügyfél kívánja reklamálni az árút, amelyt megvásárolt a www.lampak.hu, használja a reklamációs nyomtatványt gyors reklamáció benyújtásánál vagy emailt küldjön a info@lampak.hu, amelyben feltünteti a termék típusát,  kódszámot, számlaszám vagy a megrendelés számot és a hiba  leírását. Célszerű fényképet is csatolni a hibás termékról. Két munkanapon belül, az ügyféllel felveszi a kapcsolatot, és  tájékoztatva lesz a reklamációról vagy kedvezményról, beleértve a címet, ahol az ügyfél küldi a reklamált árút..
 
 
GYORS REKLAMÁCIÓ, VISSZAKÜLDÉS VAGY ÁRU CSERE
Nincs ideje összeírni az okokat a reklamációjával kapcsolatosan, vagy jelenleg a  telefon vonal foglalt? Szeretné, hogy Ön helyett intézkedjünk? Használja az egyszerű reklamációs nyomtatványt  és lépjen kapcsoltaba a reklamációs részleggel. Az ütemtervünk szerink  felvesszük Önnel a kapcsolatot legkésőbb 2 munkanapon belül és együtt megoldást találunk.

© 2016 Lámpák.hu