Raktáron több mint 560 000 termékA szállítás 10000 Ft-tól ingyenesAjándék 35000 Ft-tól

Hívjon minket +36-1-999-6751

A kosár tartalma 0 0 Ft Újonnan az árakat áfával adjuk meg
0
Kedvenc tétélek
0

Önnek nincsenek kedvenc termékei.

Levy banner
Pravý banner
Kategóriák

Mit tegyek, ha

Dátum: 14.4.2016

Mit tegyek, ha a csomagon sérülést látok?
Ha bármilyen sérülést talál a csomagoláson, kérjük, az átvételnél ellenőrizze a csomag tartalmát. A futár kárjegyzőkönyvet vesz fel a csomagátadásnál.
Abban az esetben, ha a csomag külsőleg sértetlen volt, és csak az átvételt követően észleli a sérülést, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a reklamációs nyomtatvány kitöltésével, vagy a +36 1 999 67 51 - es  telefonszámon.

 
Mi a teendő, ha a lámpa eltört, és az ügyfél szeretné reklamálni?
Amennyiben az ügyfél kívánja reklamálni az árut, amelyet megvásárolt a www.lampak.huoldalon, használja a reklamációs nyomtatványt gyors reklamáció benyújtásánál, vagy küldjön e-mailt azinfo@lampak.hucímre, amelyben feltünteti a termék típusát, kódszámát, számlaszámát vagy a megrendelés számát és a hiba leírását. Célszerű fényképet is csatolni a hibás termékről. Két munkanapon belül felvesszük a kapcsolatot az ügyféllel, és tájékoztatjuk lesz a
reklamációról vagy a kedvezményről, beleértve a címet, ahová az ügyfél visszaküldheti a reklamált árut.
 
GYORS REKLAMÁCIÓ, VISSZAKÜLDÉS VAGY ÁRUCSERE
Nincs ideje összeírni az okokat a reklamációjával kapcsolatosan, vagy jelenleg foglalt a telefonvonal? Szeretné, hogy Ön helyett intézkedjünk? Használja az egyszerű reklamációs nyomtatványt , és lépjen kapcsolatba a reklamációs részleggel. Az ütemtervünk szerint felvesszük Önnel a kapcsolatot legkésőbb 2 munkanapon belül, és együtt megoldást találunk problémájára.

Copyright © 1992 – 2018 Donoci Kft.