Levý banner
Pravý banner
MENÜ
0 0 Ft
Az ingyenes szállításhoz hiányzik ingyenes szállítás!10 000 Ft
Kategóriák

A csomag sérülten érkezett - hogyan tovább?

Vásárlásról

Tamás

Mit tegyünk, ha az áru sérülten érkezett?

A külső csomagolás enyhe deformációja vagy sérülése esetén ne féljen átvenni a küldeményt. A legtöbb esetben a küldemény nem sérült és teljesen rendben van - az ilyen küldemény átvételének elmulasztása gyakran a szállítási időszak szükségtelen meghosszabbítását jelenti. Fontos azonban, hogy a küldeményt kifogással fogadjuk el, hogy a sofőrnek legyen nyilvántartása arról, hogy a termék csomagolása sérült.

Ha a vevő a csomag átvétele és kicsomagolása után azt tapasztalja, hogy egyes áruk eltörtek, megrepedtek, vagy más módon sérültek, fontos, hogy a sérülést haladéktalanul jelentse a szállítmányozó szolgálatnak, amelyen keresztül a küldeményt a vevő részére kézbesítették. A sérült szállítmányt is mielőbb le kell fényképezni. Le kell fényképezni a szállítási címkét, a csomagolást (a sérülés részleteivel), a bélést és a sérült árut. A fényképek elengedhetetlen részei a szállítmányozókkal szembeni reklamációnak, mert ezek nélkül a reklamációt elutasítják.

Fontos az is, hogy a csomagolást, a bélést és a sérült/eltört árut a reklamációs eljárás végéig megőrizzük, mert ezek bizonyítékként szolgálnak a szállítmányozóval szembeni kárigényléshez. Fontos ellenőrizni a küldemény tartalmát és teljességét. Abban az esetben, ha a küldemény hiányos, ezt az információt a küldemény kézhezvételétől számított 2 napon belül jelezni kell felénk.

Az összes információt (hiányosság, sérülés + fényképek) küldje el nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül. A későbbi panaszokat nem vesszük figyelembe.
 
GLS futárszolgálat 
  • Rögtön a sérülés észrevételekor (legkésőbb 3 napon belül a csomag átvételétől számítva) be kell jelenteni a sérülést a GLS futárszolgálatnál
  • A bejelentést a következő telefonszámon teheti meg: +36 29 886 700
  • Ezt követően értesítsen minket a űrlap kitöltésével. A további teendőkről hamarosan értesíteni fogjuk.
 
Magyar Posta
  • Rögtön a sérülés észrevételekor (legkésőbb 3 napon belül a csomag átvételétől számítva) be kell jelenteni a sérülést a Magyar Postánál.
  • A bejelentést ITT teheti meg.
  • Ezt követően értesítsen minket a űrlap kitöltésével. A további teendőkről hamarosan értesíteni fogjuk.
 

Raklapos szállítás
Ha a csomag átvételekor láthatóan sérült, vegye át „kifogással”, és a sérülést jegyezze fel a fuvarozó fuvarokmányaiba. Ideális esetben azonnal írjon kárjelentést a fuvarozóval, és készítsen fényképeket a csomagolásról és a sérült áruról. A csomag vagy áru sérülését haladéktalanul jelezze felénk és csatolja a fényképeket. Ha az áru kicsomagolása után szerez tudomást a sérülésről, a sérült áruról és a csomagolásról fényképet kell készítenie, és a sérülést haladéktalanul jeleznie kell felénk, hogy lehetőségünk legyen az áru szállítását és a kárigényt érvényesíteni. Jelen reklamációt az áru kézbesítésétől számított 7 munkanapon belül kell megtenni, ezért kérjük, hogy a csomagot az átvételt követően haladéktalanul ellenőrizze, és az esetleges sérüléseket indokolatlan késedelem nélkül jelezze felénk.

 
 

Autor článku:

Tamás
Tamás Ügyfélszolgálati szakértő

Tamás az ügyfélszolgálat munkatársa. Többek között világítási tippek és lehetőségek keresésével is foglalkozik, amelyeket magazinunkban és tanácsadásunkban tesz közzé.

Lépjen kapcsolatba velünk

Tamás

Tanácsot adunk Önöknek a kiválasztásban és technikai kérdésekben is.

06 1 999 6751(Hé-Pé, 8-17:30)

Kérdezzen
 
                    

Copyright © 1994 - 2024 Donoci, Kft, Minden jog fenntartva. Információ a személyes adatok feldolgozásáról. i