A legalacsonyabb ár garanciája! Ha azonos terméket talál máshol olcsóbban, tőlünk azt a terméket még olcsóbban kapja! több információ

+36 1 999 6751, info@lampak.hu

A kosár tartalma 0 0 Ft Újonnan az árakat áfával adjuk meg
0
Kedvenc tétélek
0

Önnek nincsenek kedvenc termékei.

Összehasonlítani
Levy banner
Pravý banner
Kategóriák

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Dátum: 14.4.2016

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési  Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
 
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
· Üzemeltetői adatok ismertetése
· Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
· A kínált termékek kategória besorolása
· Rendelési információk ismertetése
· A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
· Rendelés lépéseinek bemutatása
· A megrendelt termék házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
· Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
· Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
· Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
· Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
· Az elállási jog ismertetése
· Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
· Adatkezelési információk

Üzemeltetői adatok

 Cégnév:  Jiři Mánek
 Székhely:  678 01 Blansko, Těchov 230
 Személyes átvétel itt:  678 01 Blansko, Sloupečník 1a
 Telefonos elérhetőség:  +36 1 999 6773
 Elektronikus elérhetőség:  info@lampak.hu
 Weboldal:   www.lampak.hu
 Áruház neve:  LÁMPÁK világitástechnikai áruház
 Adószám:  CZ6401290863
 Vállakozói igazolvány szám:  13080547
 Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda:  Blansko Város Polgármesteri Hivatala
 községi vállalkozási hivatal, Csehország
 Szerződés nyelve:  Magyar
 Kapcsolattartó neve:  Šeligová Katarina
 Kapcsolattartó telefonszáma:  +36 1 999 6773
 Kapcsolattartó e-mail címe:   info@lampak.hu

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A termékek listája a www.lampak.hu honlapon világítástechnikai termékek katalógusa.  
Az üzemeltető nem garantálja az összes áru azonnali elérhetőségét. Az áru hozzáférhetősége a megrendelés alapján mindig megerősítésre kerül.
A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • beltéri és kültéri lámpák és világítások
  • fényforrások, izzók
  • világítástechnika
  • ventillátorok
  • petróleum lámpák
A termék ismertetőjénél megtalálja a termék paramétereit és bruttó árát (nettó+27% ÁFA), amely a magyarországi házhozszállítás költségeit nem tartalmazza. A házhozszállítás költsége 1790 Ft (csomagolással együtt), 35000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES. A webshopból való vásárláshoz igénybe vett hálózati hozzáférés és egyéb távközlési szolgáltatás díjai Önt terhelik. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.
A sikeres megrendeléshez a vevő a termékeket kiválasztja, megfelelően kitölti a megrendelőlapot és elküldi a rendelést. Az elküldött rendelés egy adásvételi szerződés javaslat. A rendelés egyidejüleg az áru lefoglalására is szolgál.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 7:00 – 15:30 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben vagy telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. A megrendelt áruk szállítási ideje a rendelkezésre állás és a összekészítést figyelembe vételével a lehető legrövidebb idő. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2 - 3 munkanapon belül. A vevő a szállítási határidő esetleges meghosszabbításárol időben tájékoztatva lesz. Az áru kézbesítettnek van tekintve, amennyiben a vevő által megadott címre lett kézbesitve.
Ha az áru két különböző időszakban lesz elküldve, például azért, mert nincs raktáron, akkor a vevő csak egyszer fizet szállítási dijat!

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
A vevő is törölheti indoklás nélkül a rendelést a megrendelésnek az eladó által való megerősitéséig.

Rendelés menete

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba (előre beállított mennyiség 1 db).
2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni válassza a "Tovább" gombot, ezzel a Bevásárló kosárba jut, ahol módja van a szállítási és fizetési mód kiválasztására, a megrendelés módosítására, a szállítási és számlázási cím megadására.
3. Szállítási és fizetési mód kiválasztása.
Az árut a GLS Hungary futárszolgálattal szállítjuk. Választhat Utánvét és Átutalás fizetési módok között. Az áruk  szállítási dija 1790 Ft ÁFA-val. Ha a megrendelés értéke a kedvezmény levonása után meghaladja a 35000 Forint-ot a szállítási dijat az eladó átvállalja.
4. A megrendelés módosítása
A megrendelt áru és annak elérhetősége, a szállítási díj  és az Ön által fizetendő vég˜összeg a képernyő jobb oldalán áttekinthetően egy zöld keretben látható. Ha módosítani szeretne, akkor vagy a termékek mellet látható fényképek vagy a "A kosár tartalmának módosítása" gomb segítségével jut egy önálló ablakba.
Itt lehetősége van újra visszatérni az áru leírására (fényképre vagy a névre való kattintással), a mennyiség változtatására, az áru törlésére.
A „törlést jelző X ” gombra kattintva törölheti az adott árut a kosárból.
A mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza a „kosár frissítésére szolgáló nyilakat ábrázoló” gombot.
Miútán már elégedett a kosár tartalmával "A kosár tartalmának módosítása" gombra való kattintással vissza jut a Bevásárló kosárba.
5. Szállítási és számlázási illetve a belépési adatok megadása (Amennyiben már regisztrálta magát, akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!)*
6. Elérhetőségi adatok megadása (e-mail cím a telefon) - többet az Adatkezelésről.
7. A megrendelés és a megadott adatok ellenőrzése, a Általános Szerződési és Felhasználási feltételekkel való egyetértés megerősítése,  és a Megjegyzés kitöltése utánt (Pl: a készülék, vagy termék színét illetően) az "Összegzés" gombra kattintva mégegyszer ellenőrizheti a megrendelését.
A "Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
8. Még a megrendelés elküldése elött lehetősége van a Hírlevél küldésével egyetérteni (a kiválasztással). Több információt az Általános Szerződési és Felhasználási feltételek tartalmaznak.
9. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. A megrendelés automatikusan generált visszajelzése még nem jelenti a megrendelés elfogadását. Ez csak annak a megerősítése, hogy a rendelés már az eladó rendszerében nyilvántartva van.
10. A beérkezett megrendelését telefonon csak abban az esetben erősítjük meg, ha vagy a megjegyzésben leírtak vagy az áru hozzáférhetősége ezt indokolja, illetve szükség van a megadott adatok egyeztetésére! A rendelés egyértelmű megerősitése vagy „A rendelés állapótának változása“ feliratú e-mailben  vagy  telefonos megerősítéssel történik, amikor az eladó és a vevő megerősíti a rendelést. A visszaigazolás pillanatában az adásvételi szerződés érvénybe lép.
*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

A megrendelt termék házhoz szállítás díjának fizetésének módja

Utánvét
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.
Utánvét esetén 390 Ft kezelési költséget számolunk fel, amelyet 35000 Ft feletti megrendelés esetén már nem számolunk.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összegesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
 
Átutalás
Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére banki átutalással is. Amennyiben előre utalást választ,  a végleges számlát akkor küldjük el e-mailben, miután minden megrendelt lámpa beérkezett raktárunkba. Kérjük a vételárat csak akkor utalja át, amikor a végleges számlát megküldtük, ezen találja a bankszámlaszámunkat is. A megrendelt lámpák kiszállításának ill. átvételének legkorábbi időpontjáról az összeg beérkezése után e-mailben tájékoztatjuk Önt.

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a GLS Hungary teljesíti. A GLS hétfőtől-péntekig normál munkaidőben kézbesíti a csomagokat. Ha a feladónak nincs külön árubiztosítása, a GLS a törvényi kötelezettség vállaláson túl minden csomagot biztosít, max. 50.000 forint áruértékig.
A címzett e-mailen vagy SMS-ben értesül a csomag feladásáról.
A címzett számos kézbesítési lehetőség közül választhat - közvetlenül az üzenetben megadott weboldalon keresztül rendelkezhet a csomag sorsáról.
Háromszori kézbesítési kísérlet.
Lehetőség van esti kiszállításra: a GLS a depóvárosokban 17.00 és 20.00 óra között is kézbesít igény esetén
Az online csomagkeresés funkció a nap bármely szakában elérhető: csak adjon meg egy vagy több csomagszámot vagy referenciaszámot. A csomagtörténet azonnal megjelenik – sikeres kézbesítés esetén az átvételi elismervénnyel együtt.
A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Házhoz szállítás díjszabása

Az áruk szállítási díja 1790 Ft ÁFÁ-val. Ha a megrendelés az adott kedvezmény levonása után meghaladja a 35000 Forintot a szállítási dijat az eladó átvállalja.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garancia

Az eladó minden eladott áruhoz kiállít okmányt, azaz számlát vagy nyugtát, amely jótállási jegyként szolgál, és így tartalmaz minden szükséges információt (név , ár, mennyiség , ... ), amelyekre a reklamáció esetében van a vevőnek szüksége. Az áru átvételének az a pillanat számit, amikor a szállító átadja az árut a vevőnek és ezzel megkezdődik a szavatossági idő. Az eladó felelős a hibákért, amelyek az áru kézhezvételekor észlelhetők és az anyagi vagy gyártási hibákért a jótállási idő alatt.
Ez nem vonatkozik azokra az árukra, amelyeknek már lejárt a szavatossági ideje. Ugyancsak nem vonatkozik az áruk használatából eredő elhasználodásra (vagy egy részének) és a természeti jelenségek által okozott hibákra. Eladó nem vállal felelősséget a nem megfelelő szerelésből, a termék ellátásának elhanyagolásából, vagy a gyártó utasításainak be nem tartásából eredő hibákra.

FIGYELEM : Az izzókra (fényforrásokra), amelyeket lámpák alkatrészeként vásárolt és igy ingyenesek voltak a garancia nem vonatkozik, ezek reklám tárgyak!

Termékekre gyártótól függően 12, illetve 24 hónap garanciát vállalunk.
Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről. A reklamációt a reklamacio@lampak.hu e-mail címre küldheti. Az e-mailnek tartalmaznia kell föleg a termék típusát, kódját, a számlaszámot vagy a megrendelés számát, valamint a hiba leírását. Célszerű mellékelni fényképeket, amelyek dokumentálják a problémát. A reklamációs részleg két munkanapon belül a vevővel fel veszi a kapcsolatot és közlik vele a következő lépéseket beleértve a címet, ahova a vevő a reklamált árut elküldheti. Célszerű az árut eredeti csomagolásban küldeni vagy megfelelő szállítási csomagolásban, mert az eladó nem felelős az esetleges mechanikai sérülésekért az áru elfogadása előtt.
Ha a reklamáció indokolt, a vevő jogosult a legalacsonyabb a biztonságos szállításhoz szükséges postadíj megtérítésére (az igazolást be kell nyujtani).
Ha a reklamáció indokolatlan a vevő nem jogosult a reklamációval kapcsolatos költségek megtérítésére és ezzel egy időben az eladó sem jogosult a felmerült költségek megtérítésére (amennyiben a fogyasztó részéről nem volt olyan ismétlődő indokolatlan igény, amelynél levezethető, hogy a fogyasztói jogokkal való visszaélésről van szó).

Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
 
Az eladónak vagy a gyártónak figyelembe kell vennie az áru hibájának és a reklamációjának indokoltságát és a kiértékelés útán tájékoztatnia kell a vevőt telefonon vagy e-mailben a reklamáció elbírálásának eredményéről.

A vevő elállási joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.
Ilyen esetek az alábbiak:
· Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
· Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
· Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.
 
Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:
4. §
(1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát
a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig,
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított
három hónap elteltéig gyakorolhatja.
(3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés  kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.
(4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
(5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az
elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
(6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
5. §
A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot:
a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;
f) szerencsejáték-szerződés esetében.
A törvény további részletei megtekintése itt.

Az eladó elállási joga

Az eladó a megerősített adás-vételi szerzödéstől csak az áru elküldésének pillanatáig állhat el, de csak a termék hosszúidejű elérhetetlensége vagy jelentős drágulása esetén. Az elállás szándékát az eladó minden esetben köteles a vevőnek jelezni a keletkezett helyzet megoldása érdekében.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon a törvény által adott az átvételtől számított 8 munkanapon belül.
Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
A terméket eredeti csomagolásban, az összes tartózékkal együtt, sérülés mentesen és a számla másolatával ellátva kell visszajuttatni az eladóhoz.  
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére a törvény által adott az átvételtől számított 14 napon belül. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
Abban az esetben, ha az áru nem ép állapotban van visszaszállítva, az vevő köteles megtéríteni az árunak az eredeti állapotba való hozatalával járó költségeket  és az árun okozott kárt. Ezen költségek és károk megfizetési úgy történik, hogy az a vételár, amelyet az eladó elállás esetén visszatérít, a költségek és a károk értékének megfelelően csökken.
Ha az elállási szándék az egész megrendelést illeti, abban az esetben cégünk visszatériti a kifizetett vételárat 14 napon belül. A visszatéritett vételár tartalmazza a legolcsóbb szállítási költséget is (ez nem mindig egyezik meg a vásárló által választottal). A visszaszállítási díjat minden esetben a vásárló fizeti. 
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
A termék visszaérkezését követő tizenöt napon belül a Jiří Mánek cég a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát vagy annak indokolt részét.

Adatkezelés

Az webáruház használata során az Programia s.r.o. ( a webáruház üzemeltetője) és a Jiří Mánek (a webáruház által bemutatott áru szállítója) cégek részére rendelkezésre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezelik, és nem adják ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az az Programia s.r.o. vagy  a Jiří Mánek cégek alvállalkozója. (Pl: Futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).
Ezen adatokat a Programia s.r.o. és a Jiří Mánek cégek kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adják át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Programia s.r.o. és a Jiří Mánek cégek megrendelés teljesítéséhez használják fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Programia s.r.o. és a Jiří Mánek cégek bizalmasan kezelik, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@lampak.hu e-mail címen.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Programia s.r.o. vagy  a Jiří Mánek cégek általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.
 
 

© 2016 Lámpák.hu