Levý banner
Pravý banner
MENÜ
0 0 Ft
Az ingyenes szállításhoz hiányzik ingyenes szállítás!10 000 Ft
Kategóriák

Gyakori kérdések és válaszok

Cikkek

Tamás

RENDELÉS


Fel tudom venni az árut személyesen Önöknél?
Igen, az árut fel tudja venni személyesen a csehországi telephelyünkön megegyezés szerint. Pontos címünket megtalálja a Kapcsolat menüben.
Van-e lehetőség arra, hogy az adott terméket megnézzem és megvásároljam közvetlenül a boltban?
Jelen pillanatban csak nagykereskedelmi raktárként működünk, így lámpáink nincsenek kiállítva, becsomagolt állapotban tároljuk őket.
Tudok-e kártyával fizetni az Önök üzletében?
Igen, lehet nálunk fizetni készpénzzel és kártyával is.
Mennyire kötelező érvényű az áru elérhetőségének ideje?
A közzétett elérhetőségi idők csak tájékoztató jellegűek. Ezek az egyes szállítók lehetőségeitől függenek. Az áru a jelölt időpontban általában rendelkezésre áll, ha valamilyen okból mégsem elérhető a termék vagy felmerül valamilyen probléma a szállítással kapcsolatban, akkor erről haladéktalanul tájékoztatjuk a vevőt.
Mennyi a szállítási idő?
Miután a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak (GLS, Csomagküldő, Magyar Posta, DPD), ezt 2-4 munkanapon belül kézbesítik az ügyfélnek.
Tudom-e még bővíteni a megrendelést, ha már elküldtem azt?
Amennyiben a rendelés nem került még befizetésre illetve nem utánvéttel lett lerögzítve, jelezze részünkre javítási igényét.

TERMÉK


Vissza lehet-e adni az árut, ha az nem megfelelő?
Igen, az árut az átvételtől számított 60 napon belül visszaküldheti. A nem használt, megvásárolt terméket kifogástalan állapotban visszaküldheti az eredeti dobozában. A gyors ügyintézés érdekében használja a megfelelő űrlapot.
Milyen garanciát nyújtanak a lámpatestekre?
A lámpatestek garanciája általában két év.
Tudnának küldeni nekem egy nyomtatott katalógust és termék árlistát?
Az összes termék és azok aktuális árai megtalálhatóak a honlapon. A katalógusban csak a kínált lámpatestek egyharmada található meg.
Milyen hagyományos izzónak felel meg az energiatakarékos izzó fényerőssége?
Az energiatakarékos izzó fényerőssége ötszöröse a hagyományos izzóénak. Például: 10W energiatakarékos izzó = 50W hagyományos izzó.

SZÁLLÍTÁS


Milyen módon van megoldva a termékek szállítása?
A lámpákat a GLS, DPD, Csomagküldő, illetve a Magyar Postával küldjük.
Van lehetőség arra, hogy a szállítás dátumát és idejét megbeszéljem?
Igen, ám ezt a megrendeléskor szükséges a megjegyzésben megadni, mi majd továbbítjuk ezt az információt a fuvarozónak.

FIZETÉSI INFORMÁCIÓK


Milyen fizetési módokat használhatok?
Az árut nem csak utánvéttel fizetheti ki (a GLS, Magyar posta futárszolgálatnál készpénzzel), a megrendeléseket kifizetheti banki átutalással is, illetve online módon.
Mikor kapom meg az átutaláshoz szükséges adatokat, ha az előrefizetést választottam?
Miután megkapjuk és feldolgozzuk az Ön megrendelését, azonnal megküldjük e-mail címére a proforma számlát a fizetési utasításokkal. Ha a megrendelést hétvégén vagy ünnepnapokon teszi fel, a fizetési utasításokat a következő munkanapon küldjük meg.
Honnan tudhatom meg, hogy a pénzem megérkezett a számlájukra?
A kifizetés után kapni fog egy e-mailt a megrendelés állapotának változásáról, amely fizetettre változik.
Ha nem sikerül az online fizetés kártyával, mit tegyek?
A gyors ügyintézés miatt használja ki a reklamációs űrlap kitöltését, hívjon fel bennünket telefonon vagy küldjön nekünk e-mailt. A megrendelés kifizetési módját ezután módosíthatjuk utánvételre vagy előrefizetésre bankszámláról.

REKLAMÁCIÓ

Hol tudom bejelenteni a reklamációt és hol találom meg a reklamációm állapotát?
Reklamációt be lehet jelenteni telefonon vagy a következő űrlap kitöltésével. A telefonszámunk a következő: 06 1 999 6751. Itt tud majd információt kérni a reklamáció állapotáról is.
Mit kell küldenem az áruval, ha az árut reklamáció miatt küldöm vissza Önöknek?
A reklamált áruhoz a számla másolatát és egy kísérőlevelet (a reklamálás okának a feltüntetésével) kell megküldenie.
Kézhezvételét követően a szállítmányban találtam sérült árut, mit tegyek?
Közvetlenül a sérült szállítmány kicsomagolása után be kell jelenteni a sérülést a fuvarozónak (GLS, Magyar Posta). A sérült áru reklamálásához minden utasítást megtalál a szállított csomagon.
Mennyi ideig tart az áru reklamálása?
Munkatársaink mindent megtesznek, hogy a reklamációt a vásárló megelégedésére a lehető leghamarabb megoldják. A reklamáció feldolgozására 30 nap biztosított.
Milyen a szállítási díj Önöknél?
Abban az esetben, ha a megrendelés több mint 10.000 Ft, a szállítási díj ingyenes.
A lámpa csomagolása megfelel a postai vagy a futárszolgálatos szállításra?
A lámpák úgy vannak csomagolva (különböző párnázó és kitömő anyagokkal), hogy a lámpák ne károsodjanak.

Autor článku:

Tamás
Tamás Ügyfélszolgálati szakértő

Tamás az ügyfélszolgálat munkatársa. Többek között világítási tippek és lehetőségek keresésével is foglalkozik, amelyeket magazinunkban és tanácsadásunkban tesz közzé.

Lépjen kapcsolatba velünk

Tamás

Tanácsot adunk Önöknek a kiválasztásban és technikai kérdésekben is.

06 1 999 6751(Hé-Pé, 8-17:30)

Kérdezzen
 
                    

Copyright © 1994 - 2024 Donoci, Kft, Minden jog fenntartva. Információ a személyes adatok feldolgozásáról. i