A legalacsonyabb ár garanciája! Ha azonos terméket talál máshol olcsóbban, tőlünk azt a terméket még olcsóbban kapja! több információ

+36 1 999 6751, info@lampak.hu

A kosár tartalma 0 0 Ft Újonnan az árakat áfával adjuk meg
0
Kedvenc tétélek
0

Önnek nincsenek kedvenc termékei.

Összehasonlítani
Levy banner
Pravý banner
Kategóriák

Gyakori kérdések és válaszok

Dátum: 14.4.2016

RENDELÉS

Fel tudom venni az árut személyesen Önöknél?
Igen, az árut fel tudja venni személyesen a csehországi telephelyünkön megegyezés szerint. A címet, ahol személyesen tudja felvenni az árut, megtalálja a Kapcsolat menüben.
Lehetőség van-e arra , hogy az árut megnézzem és megvásároljam közvetlenül a boltban?
Jelen pillanatban csak nagykereskedelmi raktárként működünk, így nincsenek a lámpák kiállítva, hanem csak becsomagolt állapotban vannak. Azonban, ha az árut a web áruházunkban választja ki és ott az áll, hogy az áru készleten van, akkor nem gond, hogy Önnek azt a kifizetés előtt bemutassuk személyes átvétel esetén.
Tudok-e kártyával fizetni és Önök üzletében?
Igen, lehet nálunk fizetni készpénzzel és kártyával is.
Mennyire kötelező érvényű az árú elérhetőségének ideje?
A közzétett elérhetőségi idők csak tájékoztatóak. Ezek az egyes szállítók lehetőségeitől függenek. Általában az áru a jelölt időpontban rendelkezésre áll, ha valamilyen okból nem áll rendelkezésre és felmerül valamilyen probléma a szállítással kapcsolatban, akkor a vevő haladék nélkül tájékoztatva van.
Lehet Önöknél a lámpákhoz üvegburát vagy csere alkatrészt rendelni?
A gyártók a legtöbb lámpatestnél kínálja a lehetőséget, hogy vásárolhasson csere üvegburát. A csere üvegburák és alkatrészek árait megtudhatja a kapcsolati telefonon vagy e-mail címen.
Mennyi a szállítási idő?
Miután az árut átadjuk a szállítási szolgáltatónak (GLS), az árut 2-3 munkanapon belül megkapja.
Tudom-e még a megrendelést bővíteni ha már a megrendelést elküldtem?
A megrendelés elküldése után felveheti velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mail segítségével. Ha az áru még nem lett elküldve, akkor a megrendelést kibővítjük.

TERMÉK

Lehet-e az árut visszaadni,  ha az nem megfelelő?
Igen, visszaadhatja az árut 14 napon belül az átvételtől. A fel nem használt vásárolt terméket kifogástalan minőségben visszaadhatja az eredeti dobozában.A gyors ügyintézés miatt használja ki a speciális nyomtatványt
Milyen garanciát nyújtanak a lámpatestekre?
A lámpatestek garanciája általában két év.
Tudnának küldeni nekem egy nyomtatott katalógust és termék árlistát?
Az összes termék és azok aktuális árai a honlapon megtalálhatóak. A katalógusban csak a kínált lámpatestek egyharmada található meg.
Miért van néhány lámpatestnél a megjelölés „minden 3. lámpatest ingyen”?
Ez egy olyan akció, amely azokra a lámpákra vonatkozik, ahol a „2+1 ingyen”, vagy a „minden 3. lámpa ingyen” ikont láthatja. Ha vásárol három lámpát ebben a kategóriában, akkor a legolcsóbb közülük ingyen van. Ha vásárol például hat lámpát, abból a két legolcsóbbat ingyen kapja, vagyis minél többet vásárol, annál többet takarít meg.
Milyen hagyományos izzónak fele meg az energiatakarékos izzó fényerőssége?
Az energiatakarékos izzó fényerőssége ötszöröse a hagyományos izzóénak.
Például: Energiatakarékos 10W izzó = 50W hagyományos izzó.

SZÁLLÍTÁS

Milyen módon van megoldva a termékek szállítása?
A lámpákat a GLS vagy PDP  futárszolgálattal küldjük.
Lehetőség van arra, hogy a szállítás dátumát és idejét megbeszéljem?
Igen, csak szükséges a megjegyzésbe megadni a megrendeléskor, mi majd továbbítjuk ezt az információt a fuvarozónak.

FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

Milyen fizetési módokat használhatok?
Az árut küldünk nem csak utánvétellel (u GLS futárcégnél fizethet készpénzzel vagy kártyával ), de a megrendeléseket kifizetheti banki átutalással is.
Mikor kapom meg az átutaláshoz szükséges adatokat,  ha előrefizetést választottam?
Miután az Ön megrendelését megkapjuk és feldolgozzuk, azonnal megküldjük Önnek a proforma számlát a fizetési utasításokkal az e-mail címére. Ha a megrendelést hétvégén vagy ünnepnapokon teszi a fizetési utasításokat a következő munkanapon küldjük meg.
Honnan tudhatom meg, hogy a pénzem megérkezett a számlájukra?
A kifizetés után kapni fog egy e–mailt  a megrendelés állapotának változásáról, amely fizetettre változik.
Ha az online fizetés kártyával nem sikerül, mit tegyek?
A gyors ügyintézés miatt használja ki a  reklamációs nyomtatványt  vagy  hívjon fel bennünket telefonon vagy küldjön nekünk e-mailt. A megrendelés kifizetési módját ezután módosíthatjuk utánvételre vagy előrefizetésre bankszámláról.

REKLAMÁCIÓ

Hol tudom bejelenteni a reklamációt és hol találom meg a reklamációm állapotát?
Reklamációt be lehet jelenteni telefonon vagy e-mailben a reklamációs részlegen. A telefon szám és e-mail cím:
+36 1 700 8190 reklamacio@lampak.hu

Itt tud majd információt kérni a reklamáció állapotáról is.
Mit kell az áruval küldenem, ha az árut reklamáció miatt küldöm Önöknek?
A reklamált áruhoz a számla másolatát és egy kísérőlevelet (a reklamálás okának a feltüntetésével) kell megküldenie.
Kézhezvételét követően a szállítmányban találtam sérült árut, mit tegyek?
Közvetlenül a sérült szállítmány kicsomagolása után be kell jelenteni a sérülést a fuvarozónak ( GLS vagy DPD). Minden utasítást a sérült áru reklamálásához megtalál a szállított csomagon.
Mennyi ideig tart az áru reklamálása?
Munkatársaink mindent megtesznek, hogy a reklamációt a vásárló megelégedésére a lehető leghamarabb megoldják. A reklamáció feldolgozására 30 nap biztosított.
Milyen a szállítási díj Önöknél?
Abban az esetben, ha a megrendelés több mint 35000, - Ft a szállítási díj ingyenes.
A lámpa csomagolása megfelel a postai vagy futárszolgálatos szállításra?
A lámpák úgy vannak csomagolva és a csomag kitöltve különböző párnázó és kitömő anyagokkal, hogy a lámpák ne károsuljanak.

© 2016 Lámpák.hu