A legalacsonyabb ár garanciája! Ha azonos terméket talál máshol olcsóbban, tőlünk azt a terméket még olcsóbban kapja! több információ

+36 1 999 6751, info@lampak.hu

A kosár tartalma 0 0 Ft Újonnan az árakat áfával adjuk meg
0
Kedvenc tétélek
0

Önnek nincsenek kedvenc termékei.

Összehasonlítani
Levy banner
Pravý banner
Kategóriák

Garancia

Dátum: 14.4.2016

Az eladó minden eladott áruhoz kiállít egy okmányt, azaz számlát, vagy nyugtát, amely jótállási jegyként szolgál és így tartalmaz minden szükséges információt (név , ár, mennyiség , ... ), amelyekre a reklamáció esetében a vevőnek szüksége van. Az áru átvételének az a pillanat számit, amikor a szállító átadja az árut a vevőnek és ezzel megkezdődik a szavatossági idő. Az eladó felelős azokért hibákért, amelyek az áru kézhezvételekor észlelhetőek és az anyagi vagy gyártási hibákért a jótállási idő alatt.
Ez nem vonatkozik azokra az árukra, amelyeknek már lejárt a szavatossági ideje. Ugyancsak nem vonatkozik az áruk használatából eredő elhasználodásra (vagy egy részének) és a természeti jelenségek által okozott hibákra. Eladó nem vállal felelősséget a nem megfelelő szerelésből, a termék ellátásának elhanyagolásából, vagy a gyártó utasításainak be nem tartásából eredő hibákra.

FIGYELEM : Az izzókra (fényforrásokra), amelyeket lámpák alkatrészeként vásárolt és igy ingyenesek voltak a garancia nem vonatkozik, ezek reklám tárgyak!

Termékekre gyártótól függően 12, illetve 24 hónap garanciát vállalunk.

Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről. A reklamációt  kitöltheti A REKLAMÁCIÓS NYOMTATVÁNYON keresztül vagy a reklamacio@lampak.hu e-mail címre küldheti. Az e-mailnek tartalmaznia kell föleg a termék típusát, kódját, a számlaszámot vagy a megrendelés számát, valamint a hiba leírását. Célszerű mellékelni fényképeket, amelyek dokumentálják a problémát. A reklamációs részleg két munkanapon belül a vevővel fel veszi a kapcsolatot és közlik vele a következő lépéseket beleértve a címet, ahova a vevő a reklamált árut elküldheti. Célszerű az árut eredeti csomagolásban küldeni vagy megfelelő szállítási csomagolásban, mert az eladó nem felelős az esetleges mechanikai sérülésekért az áru elfogadása előtt.
Ha a reklamáció indokolt, a vevő jogosult a legalacsonyabb a biztonságos szállításhoz szükséges postadíj megtérítésére (az igazolást be kell nyujtani).
Ha a reklamáció indokolatlan a vevő nem jogosult a reklamációval kapcsolatos költségek megtérítésére és ezzel egy időben az eladó sem jogosult a felmerült költségek megtérítésére (amennyiben a fogyasztó részéről nem volt olyan ismétlődő indokolatlan igény, amelynél levezethető, hogy a fogyasztói jogokkal való visszaélésről van szó).

Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
 
Az eladónak vagy a gyártónak figyelembe kell vennie az áru hibájának és a reklamációjának indokoltságát és a kiértékelés útán tájékoztatnia kell a vevőt telefonon vagy e-mailben a reklamáció elbírálásának eredményéről.

A vevő elállási joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.
Ilyen esetek az alábbiak:
· Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
· Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
· Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.
 
Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:
4. §
(1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát
a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított 14 nap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig,
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított
három hónap elteltéig gyakorolhatja.
(3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés  kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.
(4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
(5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az
elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
(6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
5. §
A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot:
a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;
f) szerencsejáték-szerződés esetében.
A törvény további részletei megtekintése itt.
 

Az eladó elállási joga

Az eladó a megerősített adás-vételi szerzödéstől csak az áru elküldésének pillanatáig állhat el, de csak a termék hosszúidejű elérhetetlensége vagy jelentős drágulása esetén. Az elállás szándékát az eladó minden esetben köteles a vevőnek jelezni a keletkezett helyzet megoldása érdekében.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon a törvény által adott az átvételtől számított 14 napon belül.
Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
A terméket eredeti csomagolásban, az összes tartózékkal együtt, sérülés mentesen és a számla másolatával ellátva kell visszajuttatni az eladóhoz.  
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére a törvény által adott az átvételtől számított 14 napon belül. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
Abban az esetben, ha az áru nem ép állapotban van visszaszállítva, az vevő köteles megtéríteni az árunak az eredeti állapotba való hozatalával járó költségeket  és az árun okozott kárt. Ezen költségek és károk megfizetési úgy történik, hogy az a vételár, amelyet az eladó elállás esetén visszatérít, a költségek és a károk értékének megfelelően csökken.
Ha az elállási szándék az egész megrendelést illeti, abban az esetben cégünk visszatériti a kifizetett vételárat 14 napon belül. A visszatéritett vételár tartalmazza a legolcsóbb szállítási költséget is (ez nem mindig egyezik meg a vásárló által választottal). A visszaszállítási díjat minden esetben a vásárló fizeti. 
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
A termék visszaérkezését követő patnáct napon belül a Jiří Mánek cég a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát vagy annak indokolt részét.
 

© 2016 Lámpák.hu